joi, 22 mai 2014

Sfaturi pentru SEO On Site și SEO Off Site

În ultimii doi ani de zile, am urmărit canalul de YouTube, numit Google Webmasters unde Matt Cutts (directorul Google WebSpam TEAM) explică ce ar trebui evitat în SEO (Search Engine Optimization), pentru a nu exista probleme în conformitate cu politica lor. Pe de-asupra, se oferă și informații care-ți pot îmbunătăți radical site-ul personal sau blogul. Mulți ”experți SEO” fac o grămadă de greșeli în SEO  deoarece nu respectă regulamentul impus de Google. Aceste greșeli pot avea un impact negativ asupra site-ului tău.

Exemple de greșeli comise de ”specialiștii” SEO.

Folosirea Directoarelor Web pentru construirea de backlink-uri. Într-un videoclip, Matt Cuts a spus ca nu este recomandat să folosești directoare web de articole, pentru că nu crează link-uri relevante. Acele link-uri, care aparțin de respectivele directoare de articole, sunt monitorizate de către Penguin-ul Google.

Acel Penguin (versiunea 2.0) descoperă fiecare link non-natural către site-ul tău. După descoperirea link-urilor, site-ul tău va fi penalizat iar anocorele site-ului nu vor mai da rezultate în motorul de căutare Google.

De asemenea, Directoarele Web pentru link-uri nu sunt indicate. Ele se supun la aceiași chestie controlată de Penguin. Cel mai indicat este să elimini astfel de link-uri în cel mai scurt timp. Dacă ai fost deja penalizat, nu este nici o problemă. După actualizarea Penguinului, site-ul tău va reveni la normal. De obicei, dureaza cam 2-3 luni. Dacă ai un site cu autoritate, e posibil să revină într-un timp mai scurt.

Mai nou, tag-urile devin o problemă pentru site-uri. Nu numai pentru site-ul tău, ci și pentru site-urile care sunt deja existente în site-ul tău. (mai precis: link-urile care se află în site-ul tău)

De ce să nu folosești tag-uri?

Tag-urile practic sunt link-uri noi și pagini noi. Ele sunt considerate ca fiind conținut duplicat, iar acest lucru duce la penalizare. În plus, ele transmit Page Rank (link-uri dofollow) de mai multe ori, în funcție de numărul de tag-uri.

Google nu mai dă importanță tag-urilor. De ce ar trebui să dea importanță tag-urilor dacă există deja un articol relevant cu un singur link? Panda este algoritmul care se ocupă de conținutul duplicat. Se mai ocupă și de site-urile care copiază conținut de pe alte site-uri, iar ulterior acel conținut (copiat) este postat pe un alt site.

În concluzie, este indicat să joci după regulamentul impus de Google. Este un pic mai greu, dar merită pentru că rezultatele sunt stabile. Nu vei fi niciodată penalizat de algoritmul care se actualizeaza în fiecare zi.

Aș vrea să vă recomand un site (webfrog.ro) din domeniul Web care dispune de servicii PRO, precum: creare site, realizare magazin online, web design, SEO și altele care-ți imbunătățesc site-ul: defecte desgin, erori link-uri, validare Cross Browser, optimizare pentru Mobil/Tabletă, validări CSS/HTML și funcționalitate website. În plus, puteți solicita o analiză website GRATUIT pentru a descoperi dacă site-ul tău este este în regulă din toate punctele de vedere. În timp de maxim 48 de ore, rezultatul va fi disponibil cu greșelile din site-ul tău (dacă există) și sugestii noi pentru a-ți îmbunătăți site-ul.

Numele meu este Ovidiu Drobotă și sper că ți-a plăcut acest articol.

Happy Search Engine Optimization.

comentarii

0 Responses to "Sfaturi pentru SEO On Site și SEO Off Site"

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...