miercuri, 23 iulie 2014

Unde sunt comunistii

Aproape fara exceptie, pe oricine, trecut de patruzeci de ani, am intalnit, mi-a spus ca in timpul comunismului au fost si lucruri bune , si ca de bine de rau "aveai un servici", si cum s-au descurcat ei , si cate si mai cate s-au facut . Nu putem schimba nicicum aceasta atitudine.

As alatura ceea ce suntem noi , noi generatia noastra .

Dar mai bine n-o fac pentru ca am putea constata ca semanam fie prea mult cu "parintii" nostri si atunci am putea incepe deja sa ne construim "explicatia/scuza" pentru urmasi .

Sau am putea constata ca locul nostru nu-i aici in tara lui "nea Vasile" . Sau am putea sa ne revoltam , dar din pacate nu suntem noi aia ...

regimul_comunist_in_romania

comentarii

0 Responses to "Unde sunt comunistii"

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...