vineri, 26 august 2011

De ce-mi place Dr. House?

Dr. House este serialul care m-a captivat inca de la primul episod. Astept cu nerabdare continuarea, este genial

Imi place  cum il interpreteaza Hugh Laurie pe Gregory House, pentru umorul extrem al personajului principal si pentru raspunsurile la misterele medicinei in cele mai banale lucruri. De-a dreptul genial. Am vazut toate sezoanele de 3 ori.E incomod de privit pentru cei fazi, prafuiti. Pentru ca te incita sa vezi lumea din diferite perspective, fiecare perspectiva cu un avatar diferit. Pentru ca e o drama! Pentru subtilitate, "ergo" pentru genialitate! Si in final, pentru ca resimt drama lui House in fiecare zi.

comentarii

6 Responses to "De ce-mi place Dr. House?"
Catalin spunea...
6 ianuarie 2012 la 23:53

ne-am gasit la serialu' asta, si eu il urmaresc, dar inca sunt la primu' sezon... :)


stiLizer spunea...
6 ianuarie 2012 la 23:55

Din păcate sezonul 8 o să fie ultimul...şi mai sunt câteva episoade din el :(.


Gratian spunea...
7 ianuarie 2012 la 11:44

Eu il urmaresc ca a inceput pe Euforia de ceva timp si prietenu' Mircea Badea il tot recomanda. Merita !


Anonim spunea...

6 februarie 2012 la 23:23

Si eu sunt la zi :). Este cel mai tare serial:)


bucuros spunea...
30 martie 2012 la 18:27

imi place serialul :X
am inceput sa urmaresc toate sezoanele .. incepand de la primul :)


Marius spunea...

11 iulie 2013 la 18:50

mult prea tare...de vazut...si de-a dreptul relaant si plin de motivatie


Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...