joi, 24 noiembrie 2011

EXCELENT:Cea mai tare campanie de promovare a Romaniei de pana acum

Merita sa-mi iubesc Tara in care m-am nascut, unde-mi am familia, unde am studiat, unde am muncit 40 de ani, unde traiesc in prezent. Iubesc marile valori ale stiintei si culturii romanesti, nume relevante in plan mondial, le respect si le promovez. Si pentru ca iubesc atat de mult Romania, doresc sa fim mai buni, sa fim mult mai constiinciosi, sa ne respectam unii pe altii, sa fim cinstiti si drepti. Si pentru ca iubesc Romania, doresc ca diriguitorii Tarii sa-si respecte promisiunile, sa fie MORALI. Iubesc Romania si sunt CRESTIN. Sa fim UNITI!clip_image001
clip_image002

clip_image003
clip_image004
clip_image005

comentarii

0 Responses to "EXCELENT:Cea mai tare campanie de promovare a Romaniei de pana acum"

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...