duminică, 18 decembrie 2011

De unde va cumparati mobila ?

De Sfantul Nicolae ne-am adunat aproape toata famila la bunicul care e Nicolae.
La un moment bunica ii spune sarbatoritului “Vezi ca ti s-a marit familia si ai nevoie de o canapea mai mare”.
Isi faceau planuri sa schimbe canapeaua cu una mai noua si mai “nezgomotoasa” spunand ca probabil se vor imprumuta sa isi ia o noua mobila de sufragerie cu canapea si o noua masa cu scaune unde sa putem sta toti mai lejer si ca vor lua de la un magazin local pentru ca ei nu sunt din Bucuresti , asta dupa ce vor face un mic  imprumut CAR, dar asta dupa sarbatori,
Mi-au spus deja ca au vazut cateva modele, dar ca oferta nu e foarte variata si ca nu au vazut ceva care sa le faca cu ochiul.Mai in gluma, noi astia mai tineri glumeam pe seama lor sa  isi comande online, dar sunt foarte neincrezatori.
Le-am aratat diverse modele dragute  de canapele pe unele site-uri online, bunica super incantata de modele,culori….si la un moment dat spunea ca modelele vazute sunt mult mai dragute si mai placute si de asemenea , mai calitative si putin mai ieftine.
Cand ne vom vedea de Craciun am de gand sa le propun sa si le cumpere online. Am vazut un magazin interesant de mobila, e un retailer mare cu o mare varietate de produse si are o varietate foarte mare de produse, de la saltele,electrocasnice pina la decoratiuni.  Interesant e ca accepta CardAvantaj si astfel isi pot lua in rate fara dobanda si mai simplu.
Eu personal am experiente placute cu magazinele online, am cumparat si componente pc, chiar si masina de spalat e cumparata tot online.
O sa va anunt cum a decurs livrarea si calitatea produselor.
Articol despre mobila documentat depe Vreaumobila.ro - Strada Gladitei, nr. 42, bl. T6, parter, sector 4, 041211 Bucuresti, Telefon 021 330 9437

comentarii

0 Responses to "De unde va cumparati mobila ?"

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...