luni, 26 decembrie 2011

Mi-am cumparat camasa pentru Revelion

Cautand ceva mai interesant pentru Revelion, am decis sa imi iau o camasa pe care sa o mai pot purta si in alte seri cand mai merg prin clucburi.

Navigand pe net am ajuns la Miniprix, un magazin online pentru toti unde si preturile sunt pentru toate buzunarele.Am ales o camasa barbati cu o croiala superba,ingusta care o pot asorta cu diverse tinute si dupa cum vad calitatea, probabil o sa ma tina cativa ani.

In general eu sunt adeptul tinutelor simple si elgante, ingrijite si de calitate

Daca ma uit mai ales la tinutele pentru femei, observ o foarte mare varietate de rochii de damă   foarte elegante si placute din care sa isi domnisoarele noastre sa isi formeze cu usurinta o tinuta de vis.

Asta m-a cucerit.

Mai mult,fetelor puteti participa la un concurs  Concurs Miss Revelion 2011-2012!!! foarte interesant organizat de miniprix la care pot castiga

Iata ce trebuie sa faci:

-          grabeste-te sa-ti cumperi ROCHIA DE VIS de pe www.miniprix.ro !

-          trimite-ne o poza cu tine, din seara de Revelion,  imbracata cu rochia miniPRIX pe adresa help@miniprix.ro, alaturi de id-ul comenzii

-          inscrierile se vor face in perioada 1 ianuarie 2012 – 15 ianuarie 2012

Titlul de Miss Revelion va fi acordat de catre un juriu miniPRIX!

Premiul va consta intr-un voucher de 500 de lei!

Asa ca, spor la cumparaturi.

Ce pot sa va mai spun.

Am mai comandat in trecut de pe miniprix si nu am ramas dezamagit deloc.

comentarii

0 Responses to "Mi-am cumparat camasa pentru Revelion"

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...