sâmbătă, 30 iunie 2012

Cum iei TEAPA la DEDEMAN cu preturile

Am mers ieri sa cumpar o vopsea lavabila. Nu conteaza de la ce producator e(fie Danke,Kober..etc).
Si intreb pe responsabilul de raion :”Cat costa pretul la vopsea x cu codul de culoare y?”.
Omu zice. Pai costa suma x. Numai ca vopseaua respectiva nu se returneaza si ca trebuie platita in avans la casa pe baza unui deviz . E perfect normal. Doar nu te duci sa comanzi o vopsea, respectivii o amesteca si apoi tu nu o mai cumperi.
Te duci cu devizul la casa sa platesti si acolo ai o surpriza. Pretul care trebuie sa il platesti la casa e cu aproximativ 10% decat pretul stabilit si comunicat de
responsabilul de raion. Cred ca se bazeaza ca te fac din vorbe sau nu stiu ce sa zic, si ca accepti(la fel cu politica asta de preturi cu ,99)
Fata de la ghiseu cheama pe responsabilul de raion.O las.Pentru ca eu incercam sa ii spun ca trebuie sa coste suma x si ea probabil credea ca incerc sa o fentez. O las sa cada in penibil, fie ea, fie responsabilul de raion. Il cheama pe responsabilul de raion. Respectivii, intr-o discutie intre ei doi, cu mine specator incearca sa spuna ca difera preturile…nu stiau cum sa o scalde..cum sa explice situatia, jenanta.. Eu intreb simplu pe responsabilul de raion: Ati zis ca vopseaua costa suma x. Se inroseste si zice ca Da si la fel aceeasi poveste ca difera nu stiu ce preturi cu nu stiu ce ….Ideea ca fie iti repetau aceeasi poveste la nesfarsit, o poveste total ilogica, fie se contraziceau.
La un moment dat…sa ii scap de penibilitate si sa nu ma injure cei de la casa,le zic ca platesc suma mai mare sa imi iau vopseaua si sa plec acasa.
Asa ca merg sa iau vopseaua si observ cum pe display-ul monitorului din raion apare o suma cu aproape 10% mai mica decat cea platita de mine. Si totul cu un gust amar. Adica dupa ce ca sunt scumpe, mai platesti si un 10% dar nu stiu pentru ce.
La iesire, imi spune ca nu li s-a mai intamplat ca nu isi dau seama si prostii din astea…cu multumesc de intelegere..chestii de 2 lei..
Asa ca fiti atenti.Fiti atenti si la preturile afisate la raft pentru ca la iesire puteti plati mai mult.
Si poate ca asa e. Cati dintre voi va uitati si socotiti ca produsele x ar costa in total 530 lei sau 580 lei (diferenta fiind ca la raft produsele au preturi mai mici fata de cele introduse in casa de marcat)  si voi platiti mai mult de fiecare data?

comentarii

6 Responses to "Cum iei TEAPA la DEDEMAN cu preturile"
Anonim spunea...

30 iunie 2012 la 19:56

E adevarat ce spui acolo si nu esti singurul.
Am patit-o si eu la culorile nuantate care se amesteca. E jenant, pentru ca pigmentul de culoare e deja scump, si apoi la casa ai surpria sa fie si mai mult.
Cred ca asta e solutia lor de a impulsiona vanzariile


Serviciul Suport Clienti Dedeman spunea...

2 iulie 2012 la 12:05

Buna ziua,

Va multumesc pentru ca ati semnalat acest aspect, chiar si indirect, oferindu-ne astfel ocazia de a intreprinde un demers, in acest sens. Referitor la cele mentionate de dumneavoastra, va inteleg si imi pare rau pentru ca nu ne-am ridicat la nivelul asteptarilor dumneavoastra. Imi cer scuze, in numele companiei, pentru disconfortul creat. Vom actiona pentru a imbunatati modul de lucru si comportamentul angajatilor.
In vederea lamuririi acestei situatii, va adresez rugamintea de a ne comunica cateva detalii (magazin Dedeman din care ati achizitionat, data si nr. document fiscal, datele dv. de contact), pe adresa de e-mail suportclienti@dedeman.ro sau la telefon 0234.525.525.

Va multumesc, cu respect,
Marioara Dospinescu
Coordonator Serviciu Suport Clienti Dedeman


Andrei Blog spunea...
2 iulie 2012 la 14:32

si ce credeti ca se va intampla? dati afara un simplu muncitor ce cara vopseaua si nu il baga nimeni in seama?


Premiantul spunea...
3 iulie 2012 la 10:17

@Serviciul Suport Clienti Dedeman - Comportamentul angajatilor a fost in regula, categoric respectuosi.Doar ca ei incercau sa dreaga cum se spune "busuiocul" si sa gasesca o explicatie plauzibila,total ilogica(ceea ce duce catre o situatie jenanta), pe care indiferent cum s-ar fi straduit nu aveau cum sa o gaseasca, si probabil au impresia ca pe multi dintre clienti nu ii duce "capul".Si ca atare nu vad de ce ar fi sanctionati intr-un fel sau altul chiar si verbal.
Problema nu e la ei. Sunt niste simpli pioni in magazinul ala.Nu au facut calculul ei din pix ca sa ii pot acuza de ceva. Cel mult puteau intreba mai departe.Problema se putea escalada.
E normal sa intreb la raionul respectiv cat costa o culoare , pentru ca apoi sa merg la ghiseu sa platesc, si e perfect normal ca pretul sa il aflu la raion.Problema e ca difera si ca atare ar fi frumos sa rezolvati problema.E marketing ?
Pierdeti clientii.


Glamour spunea...
3 iulie 2012 la 22:26

sa ne spui si noua ce iti raspund,daca raspund !


Anonim spunea...

14 septembrie 2013 la 11:33

M-ai ales la dede bz . unde seful de raion de la chimice e un spagar de prima clasa , oricum cei de la Deutek i-au tras teapa , istetul pamatului nu-si vinde nici macar produsele personalizate .daca ar sti domnul Dorobat cred ca nu iar venii bine ,iar relatia cu clientii e sub orice critica modul ironic felul cum sunt abordati lasa de dorit. BAIETE APUCATE DE ALTCEVA ESTI PARALEL CU DOMENIUL COMERTULUI!!!! Voi reveni!


Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...