luni, 2 aprilie 2012

Voi va cumparati mobila online

As dori un sfat daca se poate, in legatura cu achizitionarea unui pat pentru dormitorul meu.
As vrea sa stiu parerile si experientele voastre in ceea ce priveste cumpararea de mobila de pe net.
In ultima vreme observ ca piata de mobila online a explodat si la noi. Am prieteni in State care sustin ca, cumpara totul de pe net,inclusiv mobila, pe cand in Romania, eu unu am inceput timid pana acum, cu haine si ceva electronice. Acum ma bate gandul sa-mi iau ceva mobila de pe net, ca n-am timp si nervi sa umblu prin 100 de show-room-uri. Daca ati cumparat mobila online, va rog impartasiti din intelepciunea dobandita, cu exemple daca se poate. Ati fost multumiti, ati fost tzepuiti?
Un prieten care deja si-a cumparat online de la vreaumobila.ro sustine ca a fost multumit si  ca odata cu criza se observa  si ceva reduceri.
Desi sustine ca  a cumparat online de la ei, tot  s-a dus inainte sa vada mobila ca sa fie mai sigur si la fata locului si-a luat 2 scaune si o masuta si restul si-a comandat ulterior online si sustine ca a fost 100% multummit.
Observ ca au o varietate mare de produse fie de la  dormitor (ce ma intereseaza pe mine) cu o varietate mare de saltele, pana la canapele de living sau bucatarie. Au si pentru super pretentiosi.
Observ de asemenea ca executa si mobilier la comanda si de asemenea ca accepta plata cu cardul(Card Avantaj,Bonus Card)
Consider ca piata online , fie ea si cea de mobila nu e un lucru de neglijat.
Voi de unde va cumparati mobila ?

comentarii

0 Responses to "Voi va cumparati mobila online"

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...