joi, 10 octombrie 2013

Emag minte referitor la termenii de livrare.

Daca pana acum aveam o experienta placuta cu emag.ro, si orice comandam se livra rapid, se pare ca nu mai e chiar asa.

Am comandat acum 2 zile niste produse, primesc la aproximativ 10 minute un sms prin care sunt informat ca a doua zi voi primi coletul dar acesta a venit cu intaziere de 1 zi.

A durat 2 zile, desi am primit sms de confirmare ca voi primi coletul intr-o singura zi.emag apple

Coletul a plecat cu intarziere mare de la Emag, pentru ca astazi dupa primirea comenzii, observ ca intarzierea a survenit la emag si nu la curier.

comentarii

3 Responses to "Emag minte referitor la termenii de livrare."
Marius spunea...

11 octombrie 2013 la 07:24

stai linistit...ca nu esti singurul.
Noi gresim. Mai sunt si altii, dar care isi respecta clientii


Domnul Costel spunea...
14 octombrie 2013 la 13:10

Din cele 6 comenzi/facturi pe care le-am in contul meu la Emag, doar una mi-a ajuns cu intarziere. Mentionez ca 1 am avut-o prin curier (a venit ok), iar celelalte am ales sa le ridic personal, in localitatea mea, din showroom. Una singura a venit cu 2 zile intarziere (un laptop).


Premiantul spunea...
14 octombrie 2013 la 17:38

@Domnul Costel - nu era asa mare problema 1 zi in plus, problema e ca au anuntat prin sms ca a doua zi va sosi comanda, dar nu a fost asa. Tocmai dupa 24 ore a aparut in Istoricul Comenzilor ca a plecat comanda. Apoi la 20 minute ca a fost receptionata de curier.
Problema a fost in emag


Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...