sâmbătă, 12 octombrie 2013

Oare ne-am furat caciula ?

Cine a fost/este elev si nu a indraznit vreodata sa copieze ?

Eu cred ca toti dintre noi am copiat macar o data in scoala.

Dar oare asta e un motiv de lauda? Oare ne mustra constiinta ? Oare atunci cand vom creste ne vom da seama ca multi dintre noi am pierdut timpul degeaba ca nu am invatat si am copiat? Oare nu ne dam seama ca nu ne ramane nimic in cap, si trecem prin scoala ca “rata prin apa” ?absolvire facultate 2013

Multi dintre noi procedam la fel si la facultate. Ne chinuim sa copiem, sa facem fituici sau sa apelam la dispozitive moderne de copiere si trecem majoritatea examenelor in restanta sau cu acel cinci, iar atunci cand terminam dam vina pe sistemul romanesc care nu te invata nimic, sistem pe care nu il agream si sistem pe care noi l-am fentat zi de zi prin copierea la examene si prin lipsa noastra de interes, rezultata prin cunostinte zero. Si asa ajungem sa aplicam pentru diferite joburi si suntem refuzati pentru ca nu stim nimic si in cele mai rare cazuri ca nu avem experienta.

De ce ne plangem zi de zi, de ce nu facem mai mult pentru noi, de ce nu schimbam ceva, de ce nu muncim, de ce nu invatam ?

Ne place sa ne “vaitam” sa ne punem proprile nostre piedici, ne place sa dam vina pe altii, cautam motive.

Schimbati voi ceva, angajati-va din timpul facultatii, capatati experienta care nu v-o ofera facultatea.

comentarii

1 Responses to "Oare ne-am furat caciula ?"
Mircea spunea...

13 octombrie 2013 la 18:50

problema e ca multi dintre noi o sa ne dam seama mult prea tarziu..


Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...