luni, 7 octombrie 2013

Flanco greseste preturile

Suntem cu totii de acord ca exista o competitie Flanco – Emag si altii…

Daca anul trecut, Emag gresea preturile in minus, Flanco e si normal ca trebuie sa faca altfel.

Asa ca Flanco greseste preturile in plus.

Spre exemplu, acest Radiator cu halogen Heinner HRH-312, 1200W costa la Flanco impresionantul pret de 230lei, de aproximativ 4 ori mai mult decat la altii.

image

La Emag acelasi radiator costa undeva sub 60lei. De altfel si la altii(Evomag,DcShop,Altex ),avem preturi undeva intre 60-70 lei.

 

image

comentarii

5 Responses to "Flanco greseste preturile"
Adrian spunea...

7 octombrie 2013 la 08:38

nu stiu de ce va place sa cumparati de la Flanco, mie nu imi inspira deloc incredere


Yamasha spunea...
10 octombrie 2013 la 12:38

pai nu sunt pe acolo, cu eMAG-ul... in aceeasi oala?!


Darius spunea...

10 octombrie 2013 la 14:14

@Yamasha - macar emag le gresea in minus, Flanco pune preturi de 4 ori mai mari


Domnul Costel spunea...
14 octombrie 2013 la 13:23

Interesanta comparatia gasita de tine. Totusi, Flanco are oricum preturile mai mari decat concurenta, cu cateva zeci de lei. Eu am cautat pe hard disk-uri externe saptamana trecuta si Flanco avea cu 20-40 lei mai mult. Pana la urma am cumparat unul de la Emag, pentru ca de la ei am mai luat destule produse si aveam transport gratuit.


Premiantul spunea...
14 octombrie 2013 la 17:34

@Domnul Costel : Pretul acela gresit a stat vreo doua zile asa. Apoi au mai taiat din el.


Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...