duminică, 18 martie 2012

Ce imi place la Samsung Galaxy Ace ?

Am avut pentru 2 zile un Samsung Galaxy Ace.E minunat.
Ce mi-a atras atentia ?
Navigarea prin meniu si folosirea functilor de baza sunt la indemna,in stilul inconfundabil al lui Samsung.Scurtaturile aplicatilor sunt puse direct pe desktop. Functia de autorotate are un timp de raspuns instantaneu.
Samsung Galaxy Ace Hugo Boss
Samsung Galaxy Ace reprezinta solutia de mijloc pentru un smartphone oferit de la Samsung; intre Galaxy mini si Galaxy S 2, atat din punct de vedere al dimenisunilor cat si al specificatilor.
Initial se livra cu versiunea de soft 2.2 Froyo iar acum se livreaza cu 2.3 Gingerbread. Memoria poate fi marita prin adaugarea unui card microSD de pana la 32GB .
Navigarea prin meniu si folosirea functilor de baza sunt la indemna, scurtaturile aplicatilor fiind puse direct pe desktop. Functia de autorotate are un timp de raspuns instantaneu.
Are camera 5 MP, cu blit, autofocus si
smiledetection, ecranul este protejat cu geam Gorilla, rezistenta in plus la cazaturi si in cazul in care este apasat cu putere
Are  Wi-Fi 802.11 b/g/n, cu posibilitatea de share.GPS-ul  suporta google navigation.
Instalarea aplicatiilor se poate face direct pe card, are aplicatie office preinstalata (word, excel, etc)
Are file manager instalat si task manager rapid accesibil.
Am observat ca nu inregistreaza 720p, QVGA si doar la 15 fps.
Nu are suport flash in web.
Ce sa mai zic. Imi place,place,place.
Detalii aici Samsung Galaxy Ace

comentarii

2 Responses to "Ce imi place la Samsung Galaxy Ace ?"
Sebi spunea...
18 martie 2012 la 12:33

Frumos telefon , daca e de la Samsung e de calitate :)


marius spunea...

2 iulie 2013 la 10:01

am S3 si cred ca pentru inca cel putin 1 an e tot ce imi doresc


Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...