duminică, 11 martie 2012

Eurovizion Romania – Un alt esec

Melodia Zaleilah a trupei Mandinga (muzica a fost compusa de Costi Ionita) va reprezenta Romania la Eurovision 2012, in cadrul primei semifinale de la Baku, de pe 22 mai. Cantecul a fost declarat castigator in urma Selectiei Nationale Eurovision de sambata seara. 
Cat de rea poate sa fie piesa asta! Am deschis televizorul chiar cand cantau si m-am speriat. A trebuit sa schimb. Am revenit la sfarsit sa constat cu amuzament ca au castigat chiar astia. Nu cred ca ceilalti erau mai buni dar totusi...
O piesa atat de ridicola!  Tipa din Franta,
pe langa ca mi-a atins un punct erogen, a avut o voce de te cutremurai si o piesa chiar prea buna pentru o competitie ca Eurovision. Semn ca in Europa calitatea creste.
Doar noi ramanem la aceleasi kitchuri scarboase. Si culmea ca exact dupa Eurovision a fost emisiunea Unora le place la Cultural si se pare ca avem oameni foarte talentati in tara ca ma si mir ce muzica buna se canta pe-acolo. Dar nu sunt promovati astia. Doar idiotii. Atat.
Suntem frumosi, suntem destepti, suntem cei mai cei dar din pacate nu avem noroc .Ce sa-i faci , ne caracterizeaza mediocritatea. Astia suntem. Cu siguranta nu rupem gura targului de data asta . Voce nu avem, melodie nu avem, poate o sa fim capabili sa facem frumos in fata juriului adica macar circ sa fie daca alteva nu e.
Oricum bafta Mandinga ca o sa aveti nevoie..

comentarii

3 Responses to "Eurovizion Romania – Un alt esec"
bucuros spunea...
13 martie 2012 la 19:45

nici mie nu'mi place piesa, mi se pare un kkt
asta e.. nu in fiecare an trebuie sa fim in top3


Sebi spunea...
14 martie 2012 la 21:26

eh.. ceva ceva suna frumusel asa..


Mistocareala spunea...
18 martie 2012 la 12:38

alegerea lor .. le uram succes !


Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...