marți, 20 martie 2012

De ce imi place sa calatoresc

Visez de mic copil sa colind lumea in lung si-n lat,sa cunosc toate colturile lumii,sa imi iau  familia si sa plecam departe in lume sa uitam de orice durere, orice greutate,sa uitam de toate neajunsurile si sa ne bucuram de ceea ce ar putea ochii nostri sa vada, de ceea ce ar putea urechile noastre sa auda, de ceea ce ar putea inima noastra sa simta..sa ne pierdem in frumusetea locurilor necunoscute…
Visez sa ma simt ca Heidi..sa ajung in varf de munte , sa traiesc viata la tara, sa simt linistea naturii si relaxarea nemarginita a pajistilor inflorite de la munte.

Imi place sa traiesc emotia necunoscutului cu mare intensitate, sa ma bucur de fiecare raza de soare ce ne conduce si ne insoteste in drumurile noastre prin lume. Imi place
sa-mi traiesc visele pentru ca ele ne fac sa fim plini de viata, mai optimisti.Imi place sa intalnesc oameni noi, sa le cunosc mediul de viata, obiceiurile, datinile, sa aflu ce-i face pe ei fericiti si impliniti.

Imi plac atat locurile exotice cat si peisajele muntoase si de fiecare data cand ma hotarasc sa plec intr-o mica excursie.
Amintirile cu care ramanem in urma acestor evadari uneori nu sunt nici pe departe asemanatoare cu ceea ce ne-am gandit noi, sau la ceea ce probabil ne-am fi asteptat si mereu imi doresc sa retraiesc acele clipe, care devin de neuitat.
Intotdeauna ramane cate ceva nedescoperit, nestiut, intotdeauna exista ceva de neatins, sau poate ca in acele momente suntem neputinciosi, iar curiozitatea ma indeamna sa ma reintorc, insa de fiecare data, ajung in alt loc… si in altul…
Voi unde va place sa mergeti in vacanta ?

comentarii

4 Responses to "De ce imi place sa calatoresc"
Anonim spunea...

14 octombrie 2012 la 21:37

simplu superb


Marius spunea...

9 iulie 2013 la 17:27

ce destinatii...de vis...menite sa te faca sa intineresti


Diana spunea...

16 iulie 2013 la 09:21

as vrea sa ma relaxez si eu cateva zile pe acolo


roxy spunea...

1 octombrie 2013 la 10:08

ce peisaje de vis


Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...