joi, 18 aprilie 2013

Cum are grija de mine zorilestore.ro ?

Recent am participat la o campanie  numita Curatenia de Primavara, initiata de blogawards.ro si zorilestore.ro in urma careia sper sa devin Ambasador ZorileStore.ro. Daca ma intrebati, va pot spune ca e de bine si detalii exacte gasiti aici.

In urma campaniei, la care toti au de castigat, chiar si cei fara blog pentru ca au promotii foarte bune,  ZorileStore mi-a trimis spre proba cu pastrare definitiva :P  o pereche de sandale. Cei la care nu le plac, cred ca pot sa le trimita inapoi.Dar nu cred, pentru ca nu au de ce. Sunt foarte calitative.

Eu am primit o pereche de sandale RIDER TENDER III cum sjunt cele din imaginea de mai jos.

sandale rider pentru barbati

Ce va pot spune e ca au personalitate si ca sunt o alegere foarte potrivita. Mi-au placut inca de la inceput ca au partea superioara complet ajustabila si un design care iti inspira incredere. Sunt potrivite pentru mai toata vara, fie in vacante, iesiri la plimbari in oras, in parc, mers cu bicicleta, aventuri montane sau diverse iesiri in natura cu prietenii.

Partea de sus e  confectionata din materiale sintetice impermeabile, iar talpa e facuta dintr-un material care amortizeaza socurile si nu deranjeaza la fiecare denivelare sau pietricica pe care calc.

De asemenea se muleaza perfect pe picior, materialul interior chiar si cel de la talpa e confortabil si nederanjant si cel mai important e ca nu aluneci cu ele, deci or sa fie foarte potrivite pentru iesirile in natura sau micile mele aventuri.

Design-ul e foarte modern si placut, iar imprimeurile cu marca Rider, ofera clasa si atesta originalitatea si calitatea lor.

Asa ca daca vrei o pereche de sandale futuriste,rezistente si de calitate poti alege oricand acest model de sandate Rider tender III. Sunt foarte incantat si va recomand cu placere.

comentarii

0 Responses to "Cum are grija de mine zorilestore.ro ?"

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...