duminică, 28 aprilie 2013

Munchen – o destinatie interesanta

Recunosc ca nu prea am iesit in afara tarii,dar de la o vreme ma orientez atunci cand am de gand sa plec in vacanta, sa fac diverse iesiri in afara.

Stiu ca la un moment dat ar putea iesi mai scump, dar cu programare suficienta si atentie, poti iesi aproape la fel ca in tara.

Ultima idee ce ne-a venit in  cap, ar fi aceea sa mergem in Germania si sa incercam sa ne orientam sa stam vreo doua zile la Munchen, apoi ar fi de preferat de vazut si Berlin,Koln..etc.

De ce Germania? Ne plac mult astfel de oameni. Parca sunt altfel decat cei de la noi. M-am saturat la maxim, de atitudinea celor de la Mamaia (desi in Germania nu mergem la plaja), sau de atitudinea si preturile celor de la Sinaia.

munchen

Asa ca intentionam Munchen, apoi Nürnberg,Berlin…si vom vedea noi apoi.

Nu o sa prindem noi Oktoberfest  dar echipa de fotbal Bayern si BMW raman pe loc.

bayern

bmw-munchen

O sa ziceti ca atractia e berea de la Oktoberfest. Eu vad ceva mai mult, il vad un spectacol grandios.

Munchen_Oktoberfest-340x225

De dus intentionam sa mergem cu avionul. Nu prea stim ce sa alegem pentru ca sunt doua aeroporturi la  Munchen. Ne-am orienta catre bilete low cost, dar asta ar insemna sa coboram la aeroportul Memmingen care se afla la 110Km si daca vrei din astea ieftine, trebuie sa te grabesti si sa faci programare de foarte devreme.

Oferte bilete avion sunt destule si pentru toate buzunarele. Daca vrei mai aproape de Munchen la 28KM, atunci la fel trebuie sa cauti oferte bilete avion, dar la fel din timp, daca nu vrei sa te usture prea mult buzunarul

Ne-am gandit sa mergem si cu trenul, dar o sa facem pe drum cel putin 24 ore si nu prea am vrea sa ne petrecem asa de mult timp in tren. Cu autocarul e la fel de mult timp si costa aproape 100 Euro.

Cu cazarea o sa ne descurcam noi. Daca nu mergi chiar in sezon, atunci ai sanse sa gasesti camere duble si pe la 80Euro iar cu mancarea pe unde o sa fim la momentul respectiv.

Asa ca, mergem.

comentarii

0 Responses to "Munchen – o destinatie interesanta"

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...