vineri, 26 aprilie 2013

Un laptop bun pentru blogging

Cum nu sunt un foarte mare impatimit al jocurilor, si deoarece vreau sa separ putin laptopul de servici cu cel personal, mi-am luat zilele acestea un laptop care sa imi rezolve problema. Recunosc ca nu sunt impatimit de jocuri,poate doar de cateva micute, de relaxare, pe care le joc online si care nu necesita prea multe resurse. In rest, il folosesc pentru internet,muzica si partea mea de blogging.

Nici de filme nu sunt asa impatimit.pentru asa ceva exista TV-ul cu suport USB si tot ce trebuie.

Dar si pe modelul cumparat de mine se vad bine, poate la filmele fullHD s-ar putea sa se miste putin mai greoi.. Modelul de care va ziceam e Laptop HP 650 Intel Dual Core B830 15.6 inch + Cadou Geanta

 

laptop-hp-650-intel-dual-core-b830-15-6-inch-cadou-geanta-250

L-am luat pentru ca pretul a fost foarte bun si ca atare achizitia lui nu ma ingreuneaza aproape deloc financiar.

Ce pot spune,laptopul a venit in ambalajul original HP, impachetarea e pur si simplu de exceptie, modulara, aliniata iar cadou a venit si o geanta frumoasa si destul de incapatoare iar materialul e de calitate

A venit cu memorie de 2GB care cred ca e suficienta pentru mine, monitorul LED HD de 15.6  este poate mult mai mult decat am eu nevoie si mi-a placut ca are un contrast bun.Recunosc ca il vazusem la un prieten modelul si l-am luat oarecum dupa ce il incercasem.

Procesorul se comporta minunat pentru ceea ce fac eu cu el iar ventilatorul e silentios.

Am fost surprins de calitatea plasticului, bateria cu 6 celule  e la inaltime.

Pot spune ca durata bateriei pentru mine este mai mult decat impresionanta, la simpla navigare pe internet trece poate de 4 ore.

Are wireless/bluetooth, camera Web si tot ce mai e necesar unui laptop.
Placa video e onboard, dar am putut juca pe el mici joculete fara absolut nici o problema. Nu am simtit ca s-ar infrana in vreun fel, si aveam si ceva muzica in difuzoare. Pentru impatimitii de jocuri mari cu grafica pe masura, v-ar trebui un laptop din alta clasa.
Sunt incantat de el si il recomand celor care doresc un laptop simplu pentru navigare pe internet, pentru vazut filme sau pentru diverse deplasari.

Pot spune ca la pretul lui, un pret foarte mic si accesibil, e un laptop care emite chiar pretentii.

comentarii

0 Responses to "Un laptop bun pentru blogging"

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...