marți, 20 august 2013

De ce imi place Bizcaf.ro ?

Dar de fapt ce e Bizcaf ?

Bizcaf

Bizcaf.ro este un site de anunturi gratuite unde poti gasi sau publica anunturi de mica publicitate targetate catre orasul tau si imprejurimi, dar unde poti gasi si de asemenea publica anunturi de mica publicitate la nivel national.

De ce e asa special ? Care sunt avantajele lui ? Cum se diferentiaza fata de celelalte site-uri de anunturi ?

O sa incep cu usurinta in utilizare. Cea mai importanta  as zice eu. Ai nevoie doar de doua click-uri (nu mai multe) pentru a gasi cu usurinta spre exemplu locuri de munca Craiova sau orice alta categorie de anunturi Dolj ca de exemplu vanzari-cumparari masini,telefoane mobile,vanzari cumparari imobiliare etc din orasul tau sau alt oras din tara.

Intri in categorie frumos, apoi vezi imediat lista de anunturi cautate, cu un preview frumos aranjat cu poza, pret, scurte detalii si care contine de asemenea vizibil data anuntului. Adica sa stiu si eu cat de nou e, sa nu stau sa intru in fiecare anunt sa vad cat de vechi si actualizat e, sa ma trezesc ca ma intereseaza ceva si apoi sa vad ca am pierdut vremea pentru ca anuntul e prea vechi.

Intru in anunt si acolo am totul aranjat frumos si vizibil. Am detalii complete anunt, galerie poze, am date de contact. Totul frumos aranjat si fara informatii anapoda.

Nu are reclame sacaitoare. Are reclame asa de bun simt, care pot spune ca nici nu le observi. La un moment dat nici nu le-am observat. Mi-am zis in sinea mea: astia chiar nu au reclame ? E imposibil asa ceva. Toti trebuie sa aiba ? Din ce traiesc ? Cum castiga banii de intretinere? Cum s-ar zice cum isi castiga painea ?

Ei bine, intr-un tarziu le-am gasit. Dar numai dupa ce m-am uitat atent. Sunt puse acolo incat sa nu deranjeze. Nu sunt ca la altii  putin impropriu spus reclame “cat casa”, la propiu spus cat pagina, la care te uiti si nu stii de unde sa inchizi, pentru ca acel x nu il vezi nicicum si apoi dupa ce reusesti sa o inchizi, vezi ca mai apare una, apoi cand navighezi spre urmatoarea pagina, iarasi reclame. Si iesi, pentru ca e deja prea enervant. La Bizcaf, cred ca nici nu le observi pentru ca site-ul e clean si neobositor. Mai mult in pagina anuntului a trebuit sa caut reclamele si nu le-am gasit fara sa derulez pagina. Lucru mare ca nu sunteti priviti ca niste posibili click-uitori care sa le aduca acolo 3 centi. Si e de bine.

Postarea anuntului e poate la fel de simpla. Cateva click-uri, cateva campuri completate, fara sa fii obligat sa creezi cont de utilizator si anuntul e gata. Si e GRATIS.

Si un aspect la fel de important e ca observ miscare. Adica e activitate pe site. Lumea adauga anunturi. Se uita. Uite, cazul meu, am o masina si un calculator de vanzare. Mi-am zis sa le adaug si eu.Ca se adauga rapid. Si am primit ceva telefoane, pentru ca cineva a vazut anuntul meu. Recunosc ca nu am vandut inca,poate pentru ca pretul nu e asa competitiv, ca e criza, dar pretul in cazul meu e justificat de faptul ca am cu ce ma prezenta, dar lumea se intereseaza.

Cam atat. Si puteti sa le dati si un like pe Facebook. Aveti de ce. Poate pentru faptul ca fac o treaba buna, ca vizitatorul e pe primul plan si din simplul fapt ca nu cersesc ca altii cu fel si fel de pop-upuri sacaitoare.

Va mai asigur de un lucru. Spuneti-le ce si cum, ce va place si ce nu, si vor tine cu siguranta cont de parerea dvs., pentru ca la ei parerea dvs. chiar conteaza. “Injurati-i” frumos daca e ceva ce nu va place. Si se vor conforma.

Garantez.

comentarii

5 Responses to "De ce imi place Bizcaf.ro ?"
Fotomodela spunea...
20 august 2013 la 12:27

imi place cum scrii, ai un fel al tau de a "zugravi"


Mirel spunea...

20 august 2013 la 12:40

la inceput nici nu am bagat in seama articolul,dar apoi mai captivat incat l-am citit pana la final. E reclama ce faci tu mai sus, dar vad ca nu "infloresti".
E prima data cand aud de bizcaf.


Gikanu spunea...

21 august 2013 la 18:17

site-ul nu te rupe cu grafica, dar e simplu si la obiect, cum s-ar zice "iti rezolva o problema"


Darius spunea...

22 august 2013 la 21:49

merge, desi pare ca , copiaza designe-ul de la tocmai.ro si de la mercador.ro.
Autovitul e clar primul la anunturi auto, dar parca e greoi. Inainte imi placea mai mult


Anunturili :) spunea...
23 februarie 2015 la 11:01 Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...