sâmbătă, 10 august 2013

Eu am dragoste în suflet pentru toată lumea

Zilele trecute, aparea in Libertatea, un interviu recent cu Andreea Marin. Dincolo de titlul articolului “Ştefan nu poate fi înlocuit” care la prima rasfoire nu il regasesc in declaratiile Andreei, cel mai interesant mi s-a parut remarca poate  deloc surpinzatoare pentru un copil de 5 ani (alias Violeta, fetita Andreei Marin si a lui Stefan Banica Jr.) “Mami, eu am dragoste în suflet pentru toată lumea!”

Andreea Marin si Violeta Marin Banica

comentarii

2 Responses to "Eu am dragoste în suflet pentru toată lumea"
Diana spunea...

10 august 2013 la 22:39

superbe amandoua.


Roxi spunea...

11 august 2013 la 08:59

andreea se mentine foarte bine, la fel de luminoasa si atragatoare


Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...