sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Blog review - furios4you.com

O sa adopt stilul liber ,asa cum imi vine si ce observ… nealiniat dupa calitati sau defecte in blogul furios4you
Imi place stilul liber in care scrii...poate uneori e prea copilaresc..am impesia ca ai ceva greseli de ortografie si ca atare nu corectezi (multi nu facem asta…si gresim..pentru ca e odovada de respect fata de cititorii nostrii…care ne tin in picioare si ne dau puterea sa continuam, altfel multi dintre noi am abandona).
Design-ul : nu imi place tema, agresivitatea, mult prea multa culoare,sidebarul e
  mare..urias..ma plesneste la ochi..dar nu conteaza ce cred eu..fiecare cu ce ii place...mie imi place alb..simplu..clar...mai aranjat
Se incarca greu zic eu.imi da chrome-ul mereu daca vreau sa astept….schimba hostingul...
Sau poate se incarca greu ca ai articole multe pe prima pagina cu multe poze in header si peste tot..
Pune la articole read more…nu trebuie articolul complet ..
Poate gresesc eu..si chiar titlul blogului furios si 4you spune cam multe..
Imi place poza de copyright la poze…e tare ..inseamna ca ai rabdare…mi te si inchipui ca bloggerul clasic..si cu camera foto..care isi spune ce crede..observa ..sau poate ai un job si care iti permite sa observi diverse
Ce rost are numarul de telefon acolo ? sa te sune toti crizatii noaptea ?
Scrii mare rau.....
Facebookul cum il pui nu imi place...profil...parca distrage atentia de la articole.. si e mare rau…E MARE
Bannerele la fel sunt foarte mari…sunt parca jos acolo si degeaba…
Pozele punele intr-o galerie intr-o pagina…
Partea de statistici punele in footer…
Fii mai clasic…header ceva..drepata articole recente.blogroll.facebook..footer statistici..sau poate esti mai neconformist…
La articolul cu tigrul nu am nimic de comentat...de fapt scrisesem si eu aici..si ajunsesei si tu printr-un coment
Am fost acum ceva timp prin Sibiu..am fost uimit de sarma ghimpata de la voi...e aproape de sensul ala giratoriu..care se intersecteaza cu strada care merge la spital...inel central...si...e un parc acolo
Ia o tema de  wordpress free..si o sa dea mai bine
Cu articolul asta cred ca m-am exclus din concurs..dar ..nu imi place minciuna
Cind citesc un articol in care am intrat, nu imi dau seama care si pe unde e scris titilu..ma oboseste
Expresia aia “Hai zi zău cu limba scoasă” ma dispera…e copilareasca…si zau…duce la cele sfinte…
Articolele sa fie scurte..cu read next..sa fie mai usor de derulat...
La fel ca la ziare....sa fie usor de citit..relaxant..atentia sa fie pe continut..tema sa fie doar o chestie in care poti arunca continutul intr-un  mod elegant
Cred ca am mai lasat si eu ceva  comentarii negative la tine..si vad ca sunt acolo…nu am spamat..am spus ce m-a deranjat doar..
Articolul cu NextGen..e prea lung..m-am plictisit..
In rest multe articole bune..
Faza cu parcarile neregulamentare…e legal sa publici poze cu masinile lor ?
Imi place ca  participi la campaniile “Scriu cu diacritice” si “Drepturile Femeii – între UZ şi ABUZ”
Ti-am dat AddFriend…nu stiu daca o sa accepti…o sa te citesc pentru continut si pentru ca am ceva rude pe acolo prin Sibiu si mai ajung si eu din cand in cand pe acolo..si mai citesc stiri de prin SB..…plus ca e un oras in care pot sta cu orele in Piata Mare pe o banca uitandu-ma la oameni sau in neant..si ma relaxeaza..
Parca am mai pus si ceva articole cu poze pe blog..
Astept parerea ta despre ce am scris aici..
Numai bine,
Premiantul.
Nota: Particip la un concurs derulat de furios4you…cei cu blog care vreti sa va puneti opinia sincera (asa cere si el..si sper sa vorbeasca serios) puteti participa .
Link-ul e aici.

comentarii

0 Responses to "Blog review - furios4you.com"

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...