duminică, 22 ianuarie 2012

Microsoft vs. restul lumii

Imi place cand absolut toata lumea critica Microsoft si sistemele sale de operare, insa acasa 95% dinte ei folosesc un sistem de operare Micosoft :)
Si mai mult decat atat, daca-i intrebi ce sistem de operare utilizeaza se uita lung la tine si putin superior si spun... "Linux... Linux este cel mai bun sistem de operare, nu se compara cu Windows 7 sau XP". :)

Microsoft a castigat piata pentru ca a adus in piata niste produse usor utilizabile si cofigurabile..

comentarii

7 Responses to "Microsoft vs. restul lumii"
Kathy spunea...
22 ianuarie 2012 la 17:28

cel mai fiabil sistem de operare este Microsoft Windows. Deci poate sa fie Linuxul si cu Mac smecher si in ate feluri. Tot windowsul este mai folosit.


Robert spunea...
22 ianuarie 2012 la 17:31

Şi eu cred că d-aia Microsoft are piaţa "la degetul mic", da' lumea a început să folosească Linux într-un număr relativ mare...


pinguu spunea...
22 ianuarie 2012 la 17:42

eu una, sunt indragostita de wind7 :d


cristian spunea...
22 ianuarie 2012 la 20:54

Windows-ul are succes pentru ca Microsoft accepta piratarea sistemului.
Daca nu ar accepta ca windows-ul sa fie piratat, atunci sigur nu ar avea succes, pentru ca este scump.

Dar este adevarat ca windows-ul este cel mai usor sistem de operare.

Nu se poate spune care este mai bun, Windows - Linux - MAC. Diferenta este ca pentru Windows sunt foarte multi virusi si foarte multi hackeri sau axat pentru spargerea lui.


Petru Dolhescu spunea...
22 ianuarie 2012 la 22:36

Eu folosesc XP-ul din clasa a V-a pana in zilele noastre. As avea o intrebare off-topic.


Petru Dolhescu spunea...
22 ianuarie 2012 la 22:39

De unde ai cumparat domeniul.ro si cum il folosesti pe Blogger? Si eu am, dar .com pentru ca l-am achizitionat prin intermediul Blogger de la GoDaddy. A fost mai usor asa. Dar mi-as fi dorit mai mult un domeniu.ro fiindca il poti cumpara pe viata, pe cand acesta .com il platesti anual


Premiantul spunea...
23 ianuarie 2012 la 13:34

@Petru Dolhescu - scrie-mi pe mail si te ajut cum sa faci


Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...