duminică, 13 mai 2012

A fost odata…..

Nu ştiu alţii cum sunt, dar eu, când mă gândesc la locul naşterii mele, la casa părintească , când ne jucam noi, băieţii, de-a mijoarca, şi la alte jocuri şi jucării pline de hazul şi farmecul copilăresc, parcă-mi saltă şi acum inima de bucurie.

Textul de mai sus inspirat din Amintiri din copilarie de Ion Creanga.

Si da, mult adevar graieste. Pentru ca mare parte din ce spune Nica si noi am facut. Cine nu a suparat parintii ? Cine nu a chinuit o mata? Cine nu a fost la scaldat ? Cine nu a fost la furat de cirese ? Cine nu a fost la sanius ?

Cu totii ne aducem aminte de copilarie. Eu imi aduc aminte cum incercam sa ne croim diverse jucarii din lemn, care mai de care fara forma si cu care ne mandream celorlalti copii.Eu imi aduc aminte perfect ca aveam o masinuta galbena, cu motoras de care eram nedespartit. Candva s-a pierdut(sau poate cineva mi-a ascuns-o sau furat-o ?). Cand am crescut, mi-am cumparat una asemanatoare de la o benzinarie Shell..era o macheta Ferrari foarte asemanatoare cu cea a copilariei mele, si pe care o pastrez si astazi.Si nu prea las pe oricine sa se apropie de ea :P

Imi amintesc si astazi ce hainute  purtam. Tricoul albastru primit cadou,parca mi-l aduc aminte si astazi. Intr-o zi mama mi l-a aruncat spunand ca deja era zdrentuit si imi ramasese cam mic. Cu toate astea era tricoul meu preferat pe care il purtam cu placere.

Voi ce jucarii mai pastrati ?

comentarii

0 Responses to "A fost odata….."

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...