sâmbătă, 12 mai 2012

O imagine face mai mult decât o mie de cuvinte

Cu totii stim ca reclamele TV au un succes mare. Toti suntem nevoiti sa urmarim reclame. Si nu de putine ori ne-am cumparat un produs pentru ca se facea reclama la TV. Toate companiile care se inghesuie sa isi faca reclama la TV stiu ca au cel mai mare impact. . Si nu se înşeală, e prima şi cea mai veche formă de neuromarketing.
S-au facut diverse studii care arata spre exemplu  ca mesajele text de pe pachetele de ţigări nu au nicio valoare dacă nu sunt asociate cu imagini şocante,imagini tari care “ne ating”.
Ce e neuromarketingul? Aşa cum îi spune şi numele, este modalitatea de a  transmite un mesaj – în cazul reclamelor TV publicitar – făcând apel la simţurile umane, văz, auz.
Mesajele text, de pe pachetele de tigari, au impact zero asupra fumătorilor, comparativ cu mesajele puternice pe care le transmit imaginile(trucate, am spune noi…), cu organe afectate .
Se stie destul de clar ca reacţia creierului la combinaţia imagine plus mesaj verbal e diferita. Vizualizarea imaginilor conduce şi la procesarea mesajului verbal.
Nu degeaba se spune ca “O imagine face mai mult decât o mie de cuvinte”

comentarii

0 Responses to "O imagine face mai mult decât o mie de cuvinte"

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...