vineri, 28 decembrie 2012

Cadoul potrivit pentru orice ocazie

         Tocmai a trecut Craciunul cu toata agitatia lui. Sunt curios ce cadouri obisnuiti sa faceti persoanelor dragi de langa voi si in speta partenerului.

Eu obisnuiesc sa fac cadouri bijuterii. Am observat ca partenera mea le indrageste mult si niciodata nu dau gres. De Craciun am optat pentu un inel, bineinteles care a trebuit “asezonat” si  cu altceva :P, cu mici atentii care surprind de asemenea. Eu aleg deseori cadouri sau mici atentii fara o valoare materiala foarte mare, dar care alese cu atentie produc o incantare si o sclipire fara margini in ochii partenerei.

Totul e sa fii atent ce ii face placere.Cum vezi asta ? Observi bijuteriile pe care le poarta cu diverse ocazii,pe care le poarta mai des, pe care le admira mai mult,daca poarta bijuterii aur, bijuterii argint sau bijuterii din cristale si pietre semipretioase.

Desi imi place si mie(cat si partenerei) bijuteriile din aur alb,pentru Craciunul acesta am ales un inel argint rodiat cu cristale swarovski albastre sau mov , cu un design italian de la OnlineBijoux, pe care il puteti vedea in poza de mai jos.

E un inel ceva mai deosebit, forma lui e cumva inedita si isi doreste a fi si putin indraznet.E un accesoriu superb zic eu.

Bijuterii argint Bijuterii cu cristale swarovski

OnlineBijoux este un magazin online de bijuterii cu produse la indemana oricui si de o diversitate foarte mare.Au niste modele foarte frumoase.

Lucrate cu maiestrie, inelele cu cristale si pietre pretioase reprezinta cadoul potrivit pentru partenera ta.

La fel de mult , partenerei mele ii place foarte mult si turcoazul care e si una din culorile mele preferate. Am observat asta cu ocazia zilei de 1 Martie cand i-am cumparat unul cu turcoaze pe care l-a purtat foarte des vara asta in tinute lejere si am vazut cat de des il admira.

Mie imi place modestia si nu vreau sa expuna "opulenta".Un inel frumos da un oarecare stil si e un accesoriu superb.

Desi imi place ca partenera sa se "impuna", prin ceea ce face si prin ceea ce spune si nu prin modul in care se "incarca" cu podoabe, consider ca un inel dragut, un colier elegant da un plus de finete si stralucire care incanta atat pe cea care il poarta cat si pe cel care priveste.

Eu cred ca barbatii apreciati sunt cei care fac cadouri fara nicio ocazie, si femeile sa incurajeze astfel de gesturi purtand lucrul respectiv sau bucurandu-te de el.

Nu-i asa ca sunt dragute ! Cumparati si nu veti da gres. Si preturile sunt competitive.

comentarii

1 Responses to "Cadoul potrivit pentru orice ocazie"
Genul-feminin spunea...
28 decembrie 2012 la 11:15

din nou un super review ..esti tare dragutule


Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...