sâmbătă, 29 decembrie 2012

Diesel sau benzina ?

Sunt putin “curios” (da, stiu povestea conform careia curiosii mor repede) daca alegeti masini pe benzina sau diesel.

Alegeti diesel pentru ca sunteti fideli unui principiu sau e vorba doar de gust ?

Gusturile omului sunt diferite. Unii vor diesel altii pe benzina din diverse motive. Daca mergi spre 20 000 de km pe an merita un diesel, de asemenea merita daca vrei cuplu mare la turatii mici sau daca psihologic vorbind vrei sa vezi ca te duci rar la pompa si cheltui mai putin pe combustibil. Daca pui toate cheltuielile suplimentare cu un diesel o sa vezi ca daca nu ai un parcurs anual apropiat de cifra mai sus amintita o sa constati ca banii sunt cam tot aia ca si cu o masina pe benzina.

Eu am ales o masina pe benzina pentru ca investitia initiala e mai mica, e mai silentioasa, mai ieftin de intretinut si mai calduroasa iarna. In rest, toate cele bune. Am incercat sa mai merg uneori cu transportul in comun pentru care nu pot sa spun decat ca e...in comun, cu ala care nu s-a spalat de o saptamana, cu cel care se scobeste in nas, cu ala care iti da coate sau te calca pe pantofi, cu cei care stau cu mana intinsa s.a.m.d, asa ca am revenit la masinuta mea la care nu pot sa renunt oricat de aglomerat ar fi traficul.

Acesta pana la urma este un challenge modern pentru un barbat citadin.

comentarii

0 Responses to "Diesel sau benzina ?"

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...