miercuri, 5 decembrie 2012

Interzis smecherilor inchipuiti

Scriam ziele trecute despre soferii de BMW care sunt adevaratii regi ai benzilor de asfalt. Titulatura "conducator auto" este valabila pentru oricine altcineva, mai putin pentru un posesor de BMW.

Prin comportamentul in trafic al unui "bmw-ist", atentia e intotdeauna  focalizata asupra masinii si nu a lui.

Dar ce inseamna BMW? Spus simplu inseamna placerea de a conduce.

Ati condus vreodata un BMW ?Va intrebam numai.

Ei bine, conduceti macar cativa km si atunci cand va veti da jos veti simti o relaxare si o incantare cum nu ati mai intalnit. E o euforie ..o placere fara margini care va va cuprinde mult timp iar ceilalti o vor simti prin incantarea si zambetul de pe fata voastra. E ca si cum sufletul tresare de bucurie.De acum inainte cand veti vorbi de masini, veti observa ca veti avea in minte doar doua categorii : BMW si altele.

Spiritul BMW poti zice ca e placerea de a merge pe sarma(ca la circ) oamenii te admira, insa le e si frica de tine si nu poti explica unui om care nu stie sa "conduca" cu adevarat ce inseamna sa conduci un BMW.
Explica-i orbului culorile!

Obisnuiesc sa ma uit frecvent si la cursele de Formula 1 si imi place tare mult vestimentatia staff-ului tehnic al echipelor. Acele tricouri personalizate care parca sunt croite special pentru ei, acel colorit placut care parca impune respect si admiratie.

Cel mai mult mi-a placut echipamentul BMW.E altfel.E pe gustul meu. Atrage din toate partile. Pot zice ca enerveaza. E intereasant si dorit. E ca in reclama aceea de la Megane : Nu am nevoie dar il vreau.

Am dat de un site care vinde tricouri de o foarte buna calitate inscriptionate pentru fiecare pasionat.

Tricoul de mai jos mi-a stricat ziua. Imi place. Si imi place mult.De cand l-am vazut nu am mai fost bun de nimic.Mi l-am comandat imediat pentru ca alta solutie sa scap de durerea de cap nu aveam.Si pana a doua zi cand a sosit nu am dormit.

image

E vandut de magazinul Egluma.ro care comercializeaza tricourile personalizate pentru oameni cu attitudine, ele putand deveni un simbol pentru fiecare dintre noi.

Incercati .

comentarii

2 Responses to "Interzis smecherilor inchipuiti"
Genul-Feminin spunea...
5 decembrie 2012 la 12:07

esti prea tare, esti cel mai bun la review-uri.
Ti-am zis-o si zilele trecute..si ai vazut ca asa a fost


Premiantul spunea...
5 decembrie 2012 la 12:09

ms draga..mi-ai purtat noroc


Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...