sâmbătă, 1 decembrie 2012

De ce iubesc Romania?

‎"De ce iubesc Romania?"...nu m-a intrebat nimeni pana acum..o iubesc pentru ca e tara mea...aici m-am nascut,aici am copilarit..AICI E FAMILIA mea..ROMANIA mi-a oferit o educatie si mi-a dat posibilitatea de a avea cele mai frumoase amintiri,cei mai buni prieteni.."cand voi fi mare abia astept sa plec de aici",aud des asta in jurul meu..si ma gandesc.."cum pot ei sa paraseasca ceea ce ii leaga de viata lor,de tot ce au trait pana acum?"..eu cand voi fi mare voi ramane in ROMANIA pentru ca iubesc oamenii care traiesc aici..sunt oameni buni care isi lasa amprenta,cei mai multi dintre ei...deci,pot spune ca "IUBESC ROMANIA,IUBITI-O SI VOI!"..la multi ani romani!!la multi ani Romania!tooot
mai suuus \:d/

comentarii

0 Responses to "De ce iubesc Romania?"

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...