luni, 11 martie 2013

EUROVISION-ul si succesul unui tanar talent

Cezar(castigatorul Eurovision-ului 2013) a fost o aparitie total surprinzatoare pentru mine.Mi-a placut ca are voce, carisma, talent, determinare, noutate si profesionalism.Nu avem de ce sa nu il sustinem la Malmo si nu avem de ce sa nu fim mandri ca astfel de voci extrem de rare provin din Romania. Sunt convins ca va avea o cariera de mare succes. Mult succes Cezar si sa ne reprezinti cu succes in Suedia! Mi-au placut si melodiile clasate pe urmatoarele 4 locuri,dar nu mi-a placut deloc formula aleasa pentru prezentare.ABBA de Romania care dupa opinia mea nu a fost inspirata.Apreciez extrem de mult talentul lui Ovi si al Paulei dar felul in care s-a conceput prezentarea nu a fost cel mai bun.Astfel de spectacole cu interpreti adevarati si talentati ne dorim cat mai des pe micul ecran.
Pe langa Cezar si Tudor Turcu mi-a placut si a sunat excelent. Elena Carstea parca nu a fost in forma, iar  Turcescu nu m-a atras deloc.

cezar-eurovision-2013

Ma bucur ca a castigat Cezar; e meritata victoria lui, e original si cum Eurovisionul nici Michael Jackson nu l-ar putea castiga fiindca e pe simpatii, sa o lasam asa ca a iesit bine:am descoperit si noi un talent.

comentarii

0 Responses to "EUROVISION-ul si succesul unui tanar talent"

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...