miercuri, 27 martie 2013

Ne multumim din nou cu “mai avem sanse”

Aseara echipa Romaniei a pierdut in Olanda cu un rusinos 0-4.
Cu toate astea,ne facem calcule degeaba, ca nu meritam sa ne calificam. Practic, nu am aratat nimic in aceste preliminarii. Am castigat greu cu Estonia si Andorra (chiar daca a fost 4-0, am jucat varza, ultimele 2 goluri le-am dat dupa min. 85), in Turcia am avut noroc ca am prins o echipa iesita din forma, a gresit si portarul la gol, nu ca am fost noi prea buni.
mai avem sanse
Cu Ungaria, vai de noi, cu Olanda si mai rau. Deci noi am jucat in nota noastra pana acum: prost, exceptand meciul cu Turcia. Atunci am facut o surpriza, asta nu inseamna ca trebuie sa avem pretentii la calificare, sa mergem sa ne facem de ras in Brazilia. Si Belarus a batut in Franta in precedentele preliminarii, dar nu au emis pretentii.
Chiar daca ii batem pe unguri tare mi-e frica ca o sa ne-o luam si de la turci si nu cred sa facem mai mult de un egal cu estonienii in halul in care ne aflam.
PS: daca cauti un sistem eficient de plata facturi online sau o modalitate ieftina si sigura pentru registru de casa, apeleaza la profesionisti. Incearca diviziunea muncii si fa acel lucru de care esti pregatit.

comentarii

1 Responses to "Ne multumim din nou cu “mai avem sanse”"
Danyzus spunea...
29 martie 2013 la 22:26

Cu putin noroc poate ajungem la baraj. Si sper sa plece Piturca ca ne-am saturat de el. La fel si Mircea Sandu.


Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...