sâmbătă, 23 martie 2013

Un meci fara stralucire – ca toate celelalte

Aseara s-a jucat inca un meci al nationalei din Preliminariile CM 2014, cel cu Ungaria, terminat 2-2.
adrian-mutu-835681l Ma intreb oare cand nu o sa ne mai plangem de arbitraj, de noroc si de alte alea? Oare cand nu o sa mai zicem: ce bafta, sau ce loz am tras?
Am prins momentele echipei din 1994 si inca imi amintesc cand am castigat meciul cu Argentina. Ala era fotbal. Alo, poporule, te multumesti cu prea putin! Am ajuns sa credem ca Mutu e un star si ca nu putem mai mult. Atata timp cat se accepta un standard jos, asta se obtine.
Asta nu e fotbal, asta e o rusine. E urmarea mafiei si intelegerilor dintre patroni. Imi pare rau, dar cineva trebuie sa o spuna. M-am saturat sa tot vad ca ne-au furat, ca am avut noroc si alte motive asemanatoare. Vreau sa ma simt iar mandru ca joaca Romania... insa mi-e tare teama ca mai am mult de asteptat.
Oricum Mutu pare putin egoist si se gandeste doar la el. Si poate e normal asa. Ca nu e dator la noi cu nimic.Ce obligatii are fata de noi ? Si poate doar atat poate :P.
Poate in curand o sa auzim de Mutu ca e mare designer vestimentar, pentru femei desigur, ca  e mare creator de sandale albastre si sandale negre si mare "iubitor" de lenjerie de dama.
Asta o cred si eu.

comentarii

0 Responses to "Un meci fara stralucire – ca toate celelalte"

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...