vineri, 22 mai 2015

De ce Sigurama isi castiga painea corect?

Peste tot vad fel si fel de asiguratori la colt de strada plus ca si netul e de-a dreptul plin. Am masina de cativa ani, are si tata, in total 3 masini, avem case de asigurat..si tot asa.

Initial faceam asigurarea RCA a masinii la un birou de asigurari local, mai stateai la o coada, mai ajungeai dupa program, mai nu ii mergea atunci calculatorul etc. pana cand din lipsa timpului am inceput cu online-ul. Mai comod si plus ca nu esti conditionat de programul asiguratorilor si plus ca le mai faci si cand esti la servici sau esti pe drum sau chiar la terasa.

Dintre toti, m-am oprit la Sigurama. Ati zice de ce “astia” cand sunt si altii.

Raspunsul e de-a dreptul simplu: imi rezolva rapid “problemele” cu care ma confrunt, eu sunt multumit si asta e tot ce conteaza, iar cei de la Sigurama se pare ca au inteles aspectul asta.

In online ca de altfel si in offline, un client multumit revine pe cand cel nemultumit pe care l-ai tratat necorespunzator sau l-ai “jupuit” e un client pierdut.

Cu ce m-au convins?

- eu sunt “seful”..le las un mesaj acolo pe site sa ma sune …si ma suna in maxim 30 minute, imi prezinta oferta, ne intelegem si a doua zi ma cauta curierul.Nu mai pierd timpul..e precum o pauza de tigaraSigurama

- site-ul e ergonomic, totul e simplu,  toate sunt asezate acolo unde as vrea sa le gasesc de parca mi-ar citi gandurile plus ca gasesc informatii despre societatile de aigurari, sedii,centre de dauna etc.

- platesc cum vreau eu: Pay U, transfer bancar, card(Visa, MasterCard, Maestro.), dar cel mai simplu mi s-a parut cash la livrare.

- livrarea e gratis pentru asigurari care depasesc 150 lei si vine cand vreau eu si unde vreau eu(cum ar zice unii “la botul calului”).

- primesc alerta cand expira si sunt putin nostalgic cand ma gandesc ce simplu ar fi si daca alertele s-ar putea si pentru itp, roviniete..

- poti face la ei fie asigurare RCA, asigurare Casco, asigurari locuinte, asigurari de calatorie, sanatate, agricole etc.

- poti face asigurarea la ei indiferenta daca esti persoana fizica sau daca esti persoana juridica

- au reprezentare pentru toate societatile de asigurari iar eu am libertatea sa imi aleg asiguratorul si pot spune ca din anumite motive oarecum personale nu prea mai aleg cel mai mic pret daca societatea de asigurare e in mintea mea una mai slab cotata iar Sigurama imi poate oferi produsul adaptat nevoilor si bugetului meu.

Inchei prin a spune ca cei de la Sigurama fac ca lucrurile sa fie simple si isi castiga painea prin munca lor si-o merita.

Bravo!

comentarii

0 Responses to "De ce Sigurama isi castiga painea corect?"

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...