marți, 2 octombrie 2012

Ce fel de stergatoare auto va cumparati ?

Cazul meu :actualele stergatoare parbriz le am de asta iarna si ma uit la ele ca s-au zdrentuit complet si la ultimul drum ploios am fost nevoit sa trag pe dreapta pana s-a domolit ploaia.
Probabil si pentru ca am indepartat gheata de pe parbriz cu stergatoarele si poate de aia s-au zdrentuit.

Inainte de astea am avut unele luate din supermarket. Nu pot zice decat ca au fost din alea contrafacute si sunt penale.Intradevar in multe dintre supermarketuri gasesti stergatoare de toate dimensiunile. Le verifici simplu pe ambalaj carei marci de masina se potrivesc. costa 7 lei un stergator auto, scrie ca sunt din grafit. Made in China, desigur.

Si atat te tin. Dupa 2-3 luni le arunci si incepi sa le cauti pe cele vechi, cand observi ca astea au un cauciuc care fac un zgomot suparatorm si care de asemenea nici nu sterg bine.

Asa ca,aveti grija ce va luati.Din pacate nu toate se potrivesc la sistemul de prindere, desi pe cutie este mentionat si marca masinii tale, asa ca poti avea surprize.

Stergatoarele auto Valeo sunt de obicei decente si au un raport pret calitate ok. Eu unul as opta pentru Champion, mi se par unele dintre cele mai bune.

Dar de  data asta mi-am inlocuit stergatoarele cu Aerotwin de la BOSCH.

Le-am cumparat online de aici, a fost cel mai bun pret si au venit direct acasa.

Comanda s-a facut usor  iar livrarea s-a facut in maxim 24 de ore de la preluarea comenzii prin curier rapid.

Ce pot spune ,Isi fac treaba foarte bine si lasa geamul foarte curat. Sa vedem cum se comporta la viteze mai mari
Cei de la Bosch fac stergatoare auto pentru mai toate masinile si echipeaza din fabrica masini ca Opel, Volkswagen, Audi si Citroen.

BOSCH cuprinde o plaja de modele pentru toate nevoile si buzunarele cumulate cu garantia calitatii si increderea unui produs de calitate.

Stergatoarele auto BOSCH sunt printre cele mai calitative pe plan mondial.

comentarii

3 Responses to "Ce fel de stergatoare auto va cumparati ?"
Genul-Feminin spunea...
3 octombrie 2012 la 13:22

fain review.


Premiantul spunea...
4 octombrie 2012 la 07:09

ms


Smecher de smecher spunea...
15 octombrie 2012 la 12:50

ai dreptate cu partea ca cele ieftine sunt mai mult decat jenante


Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...