luni, 8 octombrie 2012

La ce e buna o lada frigorifica auto ?

Ce credeti,e buna o lada frigorifica auto ? Isi merita investitia ?
De ce ? Fie ca mergi la o iesire la iarba verde sau in concediu,nu credeti ca e util cand faci un popas sau mergi undeva cu masina sa ai o mancare care se pastreaza in conditii optime sau sa poti bea un suc la o temperatura decenta fara sa o bei “clocita”?
Sa nu mai vorbim de cei cu copii mici, pentru care un lapte comestibil si neacrit sau o mancare pastrata la o temperatura corespunzatoare poate da o “liniste” in plus atat copilului , ca sa nu vorbesc parintilor.
Cu totii ne luam masini cat mai bune si cat ne tine buzunarul. Le luam  pentru confortul nostru sau pentru invidia vecinilor ?
Altfel de ce nu ne-am lua si o lada frigorifica auto care sa ne asigure un plus de confort in drumurile lungi din zilele calduroase de vara.
Eu am cumparat anul trecut o “tentativa” de lada frigorifica  de duzina cu pastile inghetate cu 135 ron, de la Real, dar in afara de un ventilator care baga aerul din exterior in interior, nu facea nimic altceva.Nu avea nicio tendinta de a raci catusi de putin aerul in interiorul lazii.
Cat am folosit-o, o tineam la umbra si o deschideam cat mai rar cu putinta.
Am dus-o inapoi si mi-am recuperat banii.
Trebuie sa subliniez ca nu era vorba de pret si ca nu sunt asa  majoritatea lazilor portabile la 12v.
Pe piata sunt si “scule” profesioniste.
O vreme am vrut sa  iau un minifrigider (care costa intre 400 - 650 RON), dar am renuntat din motive de spatiu, pentru ca masina mea e cam mititica. 
Pe mine ma chinuie gandul sa iau una care chiar face rece.
Sunt si un mic pescar si am prieteni la fel de pasionati si ar fi grozava pe balta cand sunt 40 grade.
Exista si lazi auto care sunt pe amoniac sau cu freon (care si congeleaza), dar deja vorbim despre altceva si la alti bani.
O lada frigorifica auto este o lada potrivita pentru cei care calatoresc cu masina pe timp de vara, in concedii sau iesiri in aer liber. Aceasta are dimensiunile potrivite depozitarii in autoturism, astfel incat sa nu deranjeze pe nimeni. Dispune de functii eficiente de racire, se poate alimenta la o priza de 12 V si nu produce niciun fel de zgomot in timpul functionarii.
Din cautari am gasit pe cei de la ladafrigorificaauto.net care comercializeaza diverse modele de frigidere auto, lazi frigorifice, cutii termoelectrice cat si mini frigidere auto pentru autoturisme , autoutilitare, auto rulote, ambarcatiuni, barci sau vehicule de transport marfa .
Comanda se poate face si telefonic, moment potrivit pentru a primi si sfaturi de achizitie corespunzatoare nevoilor dumneavoastra.

comentarii

5 Responses to "La ce e buna o lada frigorifica auto ?"
Andrada spunea...
15 octombrie 2012 la 12:50

utila ca sa nu mai bei apa statuta si calda


Anonim spunea...

15 octombrie 2012 la 14:06

buna la peste..dar pretul nu e chiar pentru toti


Anonim spunea...

22 octombrie 2012 la 08:47

Foarte tare foarte utila faza este ca am achizitionat o lada de pe frigiderauto.com


Nick spunea...
18 aprilie 2016 la 17:15

Gasiti detalii pe
www.cloe.ro


Criss spunea...
18 aprilie 2016 la 17:16

Foarte interesant
www.ph-online.ro


Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...