joi, 4 octombrie 2012

Va place fotbalul ?

Mie imi place.Si imi place de cand eram mic copil.

Îmi place foarte mult fotbalul şi sunt un fan al echipei Steaua Bucureşti de când mă ştiu( avatarul de pe facebook ma da si ala de gol). Fratele meu, care este cu 2 ani mai mare decât mine, a fost primul care mi-a insuflat aceasta pasiune si mi-a dat ocazia pentru prima data sa fac parte din echipa prietenilor lui(am inceput cu poarta :P).

Bineînţeles că nu stiam nici bine sa nimeresc mingea, dar mi-a placut.

Totuşi ţin minte că am fost atât de încântat incat deseori voiam sa ma bage in echipa. Dar eram cam mic pentru asa ceva.

Acum nu mai merg asa des, pentru ca nu mai e asa mult timp si pentru ca gasca s-a spart, dar urmaresc destul de des meciurile de fotbal ale Stelei, si imi plac mult meciurile de Champions League.

De curand am descoperit jocurifotbal365.com

E un loc plin de viata, unde pasiunea mea pentru fotbal se dezlantuite in cele mai diverse feluri,un loc unde pasiunea pentru fotbal imi da foarte multa dispozitie.

Pe jocuri fotbal gasesti jocuri campionate fotbal, jocuri cu penalty, jocuri cupe internationalejocuri fifa, jocuri fotbal american, jocuri fotbal cu vedete,jocuri fotbal cupa asiei

Ai la dispozitie si jocuri fotbal 3D.

Cel mai placut e ca pot juca fel si fel de jocuri cu fotbal cu vedetele mele preferate.

Cel mai interesant joc pentru mine a fost cel Imbraca-l pe Messi unde ai ocazia sa il pregatesti pe Messi pentru urmatorul meci de fotbal

Am si un echipament complet al Stelei pe care imi place sa il imbrac deseori cand vizionez  un meci de fotbal al echipei mele preferate sau cand ma relaxez  jucand jocuri cu fotbal online.

Incercati si nu veti regreta.

comentarii

4 Responses to "Va place fotbalul ?"
Smecher de smecher spunea...
15 octombrie 2012 la 11:52

nu cred ca e vreun mascul caruia sa nu ii placa...cel de echipat jucatori mi se pare cool


Anonim spunea...

15 octombrie 2012 la 12:52

Hai Romania. Succes maine seara cu Olanda


Anonim spunea...

15 octombrie 2012 la 13:00

Hai DINAMO !!!!!!!!!!!!!!!!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA


SP spunea...
15 octombrie 2012 la 13:03

prefer iesitul in aer liber cand e vremea corespunzatoare..


Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...