sâmbătă, 20 octombrie 2012

Creşteri mari la tarifele RCA

Cei mai importanți asigurători auto au majorat prețurile RCA cu până la 29% în ultimele șase luni. Și e doar începutul Mie nu mi se pare normal sa platesc un RCA din ce in ce mai mare avand in vedere faptul ca nu am produs niciodata un accident din vina mea. Nici macar o tamponare in 10 ani de cand conduc. De aceea voi considera asta ca pe o alta taxa impusa de stat si da, voi cauta mereu sa cumpar cel mai ieftin posibil Rca de pe piata.
Ca e Carpatica, Euroins sau Astra nu ma intereseaza. Eu cred ca alta este problema.
Verifica cineva cat costa manopera la reparatii in service-uri, cat sunt timpii de manopera setati pentru diverse lucrari? Operatii care sunt cifrate la de 4 ori timpul real de executie?
Compara ofertele RCA si alege cel mai ieftin RCA GARANTATClick aici
Apoi, se intreaba cineva de ce creste numarul de despagubiri in fiecare an? Sunt corelate infractiunile rutiere gen trecut pe rosu , mers pe interzis cu valoarea asigurarii?
Este la mintea cocosului ca un sofer indisciplinat si agresiv in trafic are mai mari sanse sa produca un accident cu necesitatea reparatiei pe Rca.
De ce sa platesc eu mai mult pentru ca acesti soferi nu ii sanctioneaza nimeni ?
Aveti idee cate masini trec pe rosu in fiecare minut in Bucuresti? Si nu vorbesc de fortzare galben sau ceva la limita..

comentarii

1 Responses to "Creşteri mari la tarifele RCA"
Anonim spunea...

21 octombrie 2012 la 10:15

oare s-a facut o statistica la profiturile societatilor de asigurare din RCA


Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...