sâmbătă, 4 mai 2013

Cui ii e frica de online ?

Am inceput sa cumpar haine online de mai bine de 4 ani,cand magazinele care vindeau haine online nu erau asa dezvoltate si nu erau asa multe. Atunci cumparai cu frica si nu prea ma incumetam sa cumpar de pe Internet.

Vremurile s-au schimbat. Acum nu mai e cazul. Daca stii de unde sa cumperi iti poti lua haine dragute si de calitate la preturi mult mai accesibile plus unde mai pui ca oferta este foarte variata.

O vreme am cumparat de pe Amazon,pana cand m-am orientat catre site-urile romanesti serioase de haine online, care permit si returul acestora daca marimea nu mi se potriveste sau mai stiu eu ce alte chestii am pe cap (culoare,marime..etc..)

Plus ca cei care stau in provincie, aveau un mare dezavantaj pana sa se dezvolte piata de haine online, datorita faptului ca magazinele locale nu sunt asa multe iar oferta este mult prea limitata si mult prea comuna(haine luate din Europa sau Dragonul Rosu).

O sa ziceti ca poti lua tepe foarte usor atunci cand cumperi haine online.Tepe se luau pe vremuri cand comandai de pe site-urile de licitatii, si de asemenea poti lua si acum daca cumperi de pe site-uri de doi lei,site-uri neterminate sau care nu au implementate toate detaliile de plata,livrare sau la care oferta este restransa sau de proasta calitate.

Cum “masor” eu seriozitatea magazinelor de haine online? Prin preturi bune, prin calitatea produselor si de asemenea prin promptitudinea livrarii.Adica comenzile sa vina repede, produsele sa corespunda si sa le pot returna cu usurinta fara batai de cap daca chiar e ceva ce nu imi place.

Si niciodata nu cumpar de la cei care nu stiu ce inseamna “customer care”. Absolut niciodata.

Si plus ca acum e mult mai usor. Detinem carduri prin care putem face plati pe internet si ne putem cumpara produsele dorite cu usurinta.Indiferent daca cautam haine barbati, haine femei sau chiar si haine copii.

La asta mai adaugam ca discount-urile din online sunt mult mai atractive,ca promotiile sunt chiar reale si se schimba cu regularitate.

comentarii

0 Responses to "Cui ii e frica de online ?"

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...