sâmbătă, 4 mai 2013

Ce fumuri ai ?

Citeam azi pe un forum si nu am putut decat sa zambesc cand unii cred sau pretind ca tigara electronica vindeca acest viciu,care in opinia mea nu e un viciu, e pur si simplu o alegere a fiecaruia dintre noi. Si daca fumez,o fac pentru ca vreau si asa ma simt eu bine.Daca e sa ma intrebati, va spun ca nimic nu rezolva dependenta asa cum o rezolva comportamentul nostru.

Eu vad la tigara electronica o alternativa eco a fumatului si care are avantajul ca nu foloseste tutun sau gudron sau mai stiu eu ce baga astia in tigarile clasice.Si tigarile electronice au avantajul ca  te mai ajuta sa faci si economii….pentru ca nu mai vezi cum banii tai sunt arsi.

Viciul cu tigara electronica pot zice ca e un viciu inocent.Pentru ca daca e sa traim numai dupa reguli, ar trebui sa ne mutam cu totii in varf de munte la aer curat, sa nu mai mancam orice,sa nu mai consumam sare, alcool,zahar,grasimi cum zic doctorii si  sa nu mai avem parte de stres.Imposibil zic eu.

O tigara electronica arata ca o tigara normala, se aprinde, tragi din ea si scoti un abur precum un fum. Are avantajul ca poti fuma oriunde si cel mai important e ca nu se termina,toate astea ca nu mai “duhnesti” ca dupa cele normale si ca nu faci mizerie..si nu iti mai trebuie nici scrumiera si nu iti mai trebuie nici bricheta.

O tigara electronica are 3 zone, una e filtrul care e de fapt o rezerva cu un lichid ce contine nicotina, are un atomizor si partea de la varf cea mai lunga care contine si un acumulator, descoperiti voi pentru ce :P. Dar important de stiut e ca rezervele au diverse arome: fie de cirese,menta sau diverse arome.

Si atentie de unde va cumparati tigari electronice ieftine !

comentarii

1 Responses to "Ce fumuri ai ?"
vaperz spunea...
30 aprilie 2013 la 17:43

O alternativa mult mai curata si mai economica.


Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...