joi, 16 mai 2013

Cum faci cumparaturi proaste

De fapt cum poti cadea foarte simplu in capcana cumparaturilor proaste.

Primul lucru inainte de a cumpara ceva oarecum mai scump, un produs electronic, o masina sau chioar o locuinta ar fi sa te informezi. Unde ? Primul punct ar fi pe la prieteni, sau de ce nu pe internet, fie pe diverse forumuri de specialitate sau chiar pe site-ul producatorului.

Daca iti cumperi o vacanta, categoric trebuie sa te informezi. Sunt site-uri avizate de “sfaturi” care iti pot forma o opinie mai clara, de la deplasarea cu avionul, la conditiile hoteliere, la felul cum esti tratat de personalul de acolo si pana la lucrurile de care trebuie sa te “feresti” pentru a cheltui neplaceri si cel mai important pentru a nu cheltui inutil banii.

Anul trecut am fost in Turcia, nu mirat am fost cum am fost “stors “ de bani pana am traversat Bulgaria si de asemenea cum banii ii cheltuiam foarte usor la colt de strada chiar si in Atena, ca sa nu mai vorbesc de statiune.

Cei care vor sa stie niste trucuri referitor la Turcia, pot sa imi scrie.

Dar ce ne facem atunci cand vrem sa ne cumparam un produs electronic ? Consider ca informarea prealabila despre bug-urile produsului si de asemenea de raportul calitate pret cat si de facilitatile pe care le putem obtine daca cumparam alt produs la acelasi pret e primordial.

Si atentie, nu prima opinie pe care o auziti/cititi e veridica.

baska

Care a fost in Croatia imi poate lasa un mesak pentru ca anul acesta vreau sa merg in vacanta in Croatia.

comentarii

0 Responses to "Cum faci cumparaturi proaste"

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...