joi, 6 iunie 2013

Cum m-a cucerit Allview P6 Quad

As putea incepe precum vestita reclama la Renault Scenic :“Nu am nevoie, dar Il vreau”.
P6 Quad_As putea spune fara sa intru in foarte multe detalii tehnice ca Allview P6 Quad m-a cucerit imediat cu ecranul superb,cu aspectul business si finisajele de foarte buna calitate.
Am in momentul de fata un Samsung Galaxy S2, dar Allview P6 Quad m-a cucerit. Nu cred ca exista pe piata o alta varianta mai buna la pretul acesta. L-am incercat aproape o ora intr-un magazin din Afi si pot spune ca de atunci mi-a ramas gandul la el.
Mi-a placut de asemenea aspectul cu design-ul slim de 8,6 mm, cu forme elegante si o calitate ridicata a materialelor utilizate, care fac din P6 Quad un gadget de-a dreptul incantator, iar functia de DualSim imi care e un progres extraordinar  m-a suprins foarte placut ca permite 3G pe ambele simuri. De abia astept sa imi bag simul de RDS sa am net pe una din ele.
Mi-a placut si ca se misca repede si cu siguranta este urmatorul pe lista mea de achizitii smartphone.
Procesorul Quad Core Cortex A7 de 1,2 GHz integrat este de-a dreptul excelent si isi face foarte bine treaba.
Calitatea ecranului foarte apropiata de "retina display" de la Apple e minunata.
Interesant a fost faptul ca atunci cand il testam pe wireless, Samsungul S2 meu statea mai prost la semnal.
P6 QuadCamera foto/video de 8MP model OV8830 cu diverse functii precum HDR, Time lapse si fotografiere continua e superba si face niste fotografii de foarte buna calitate.Mi-a placut ca nu mai face umbre atunci cand ai lumina in fata. Are o viteza ridicata de procesare si ofera noi caracteristici precum filmarea la rezolutie Full HD si o viteza de download HSDPA+ de 21,6 Mbps.
Display-ul Super Amoled HD  de 4,65 inch si 320 dpi,care e acelasi ca pe Samsung Galaxy S3 e un adevarat progres.
Smartphone-ul Allview P6 Quad poate fi achizitionat din retelele de magazine partenere la pretul la pretul de 1499 lei si nu cred ca poti avea o optiune mai buna la acelasi pret.

comentarii

0 Responses to "Cum m-a cucerit Allview P6 Quad"

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...