vineri, 21 iunie 2013

Operatorii de la banca sunt niste idioti

Citeam zilele astea stirea conform careia un hot, a trimis diverse scrisori catre banci, in numele ANAF, pentru a li se face propriri pe conturi unor clienti.

Nu e nimic uimitor in cazul acesta.

Cei de la banca nu stiu nici macar regulile minime de confidentialitate,securitate si tot ce decurge.

Sa va povestesc doar  o intamplare (oricum am mai multe).

Merg acum cateva zile sa depun banii pentru o rata a unui prieten care nu mai putea ajunge din lipsa timpului si tot imi era in drum.

Merg la ghiseu cu banii, buletinul si cu numarul de cont. Depunerea se face simplu intr-un cont din care banca retrage la data scadentei valoarea ratei lunare.

II spun operatorului de ghiseu ca vreau sa pun rata(suma) x in contul y. banking-crisis

Operatorul incepe si spune: “Ia sa vedem cat are rata ?”.

Eu imi pun singur intrebarea : Pentru ce era nevoie sa stie cat are de platit ?

Operatorul zice : “Are rata lunara de 210Euro”.

Eu (ca sa testez si mai mult prostia operatorului): Imi puteti spune si cat mai are in cont :

Operatorul: Da, numai sa ies din fereastra aceasta. Si in cateva momente imi spune.

Oare asa slab pregatiti sunt acesti operatori ? Nu li se face instructajul prin fisa postului si nu semneaza o declaratie de confidentialitate  ? Ce sa mai zic de datele cu caracter personal.

Te mai surprinde ?

Incercati si voi vigilenta lor .

comentarii

4 Responses to "Operatorii de la banca sunt niste idioti"
Stefan spunea...
21 iunie 2013 la 19:16

Nu toți sunt așa...dar se mai întâmplă să dai peste astfel de persoane.


Micuta spunea...

26 iunie 2013 la 20:42

ai punctat bine


furios4you spunea...
28 iunie 2013 la 13:45

sau ceva de genul
http://furios4you.com/2010/07/22/senzational-%C8%99i-exclusiv-cum-sa-afli-a-cui-este-un-numar-de-abonament-cosmote/


Diana spunea...

2 iulie 2013 la 10:06

sunt prea multi idioti


Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...