luni, 8 iulie 2013

Bulgaria a inteles cum sa atraga turistii, dar saracia e la ea acasa

Am fost la mare in Grecia.Am ramas putin mirat de saracia din Bulgaria.Am trecut noaptea prin Bulgaria si singurele masini erau de Romania si oricum foarte slab traficul. Nici macar camioanele de la noi, decat cateva pe centura in Sofia. Drumurile nu as putea spune ca sunt mult mai proaste, poate mai prost semnalizate.
Totusi cand ma intorceam din Grecia, tot noaptea am nimerit imediat dupa granita o coloana in care am stat cam 2 ore, numai masini de Sofia. Era duminica seara, presupun ca sunt cei care se duc in weekend in Salonic. Dupa ce am trecut de Sofia nu mai era nicio masina.

Daca traversati Bulgaria cu masina veti fi socati de saracia de acolo! Cand intri in Romnia pe la Giurgiu si te indrepti ai senzatia ca intri in Germania! Atat de puternic este contrastul.
In Bulgaria pana si casele de la strazile principale sunt foarte saracacioase! Parcul auto este foarte vechi, aspectul oraselor este cam cum era la noi prin anii '90, strazile nu sunt semnalizate corespunzator rutier, iar politia rutiera se bucura la 10 euro nespus. Am intalnit bulgari care vorbeau mult mai bine romaneste decat multi unguri din Romania.
Bulgarii sunt foarte saraci iar infrastructura este mult mai proasta decat cea din Romania iar de venituri nici nu mai vorbim ca sunt mult mai mici la ei.
Va recomand sa taiati Bulgaria de la N la S cu masina, in drum spre Grecia si va veti convinge.

comentarii

3 Responses to "Bulgaria a inteles cum sa atraga turistii, dar saracia e la ea acasa"
Mia spunea...

9 iulie 2013 la 17:24

e saracie..dar stiu cum sa ne atraga.


Diana spunea...

10 iulie 2013 la 21:50

In Croatia sunt niste locuri de vis..ideale pentru vara


Nela spunea...

11 iulie 2013 la 14:23

Prefer Romania mea cea de toate zilele. Nu de alta, dar la intoarcere "respir" acelasi calvar bucurestean


Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...