marți, 16 iulie 2013

Litoralul romanesc in schimbare ?

Am fost anul acesta pentru 6 zile la mare la Venus. Am ramas putin surprins pentru ca nu mai fusesem de cativa ani pe acolo.Am fost surprins sa zic putin placut ca unele alei au fost pavate, au aparut destul de multe cosuri de gunoi, spatii verzi frumos aranjate.venus litoral 2014

Cu toate astea, observ ca romanul nu e obisnuit nici acum sa foloseasca cosul de gunoi. Arunca in continuare pe plaja si pe unde apuca gunoaiele,resturile de tigari si de seminte sparte sunt de asemenea aruncate in nisip.

Cand o sa invatam sa ne civilizam?

La Techirghiol, apa nu prea mai e sarata, in rest alge destul de multe si un miros nu prea placut. Ne multumim cu cativa metri pe care sa intindem un cearsaf si sa stam intinsi la soare.

comentarii

1 Responses to "Litoralul romanesc in schimbare ?"
Dya spunea...

17 iulie 2013 la 17:19

Ai dreptate. La Venus am fost si eu anul asta. Parca e putin altfel fata de cum stiam eu de acum vreo 6-7 ani cand mai fusesem acolo


Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...