vineri, 25 ianuarie 2013

Cat de multi utilizezi Facebook-ul ? Si pentru ce ?

Eu nu prea mai am timp sa ma uit pe News Feed..dar mi-am facut o lista la close friends cu toate persoanele care pentru mine sunt interesante.
Dar cum ma mai uit,cum vad cate un status din ala: Ce ma enerveaza aia care posteaza mancare! Ce ma enerveaza aia care posteaza unde merg! Ce ma enerveaza alea care se pozeaza toata ziua cu garderoba lor! Ce ma enerveaza aia care se cred destepti si pun citate! Ce ma enerveaza aia care posteaza muzica pe care o stie toata lumea! etc etc..
Am o intrebare:Ce anume altceva se mai poate posta pe Facebook?! Ca ne tot plangem aici ,dar stam cu totii si ne holbam.Vrem ceva,dar nu stim ce.Cred ca o data sau de doua ori am vazut oameni care au spus "Ce frumoase persoane am in lista" "Ce mi place ca vad oameni interesanti!" Boala romanului:sa scoata in evidenta ce e rau, in loc sa se bucure de ce e bine.
Ah,toti cei care se plang,in general nu posteaza NIMIC.
Unul dintre motivele pentru care multa lume e nefericita este acela ca se concentreaza asupra  lucrurilor/situatilor/persoanelor pe care nu le plac.Priveste, fa lucrurile care-ti aduc placere si vei fi fericit! .daca cineva e deranjat de mesaje, postari de pe fb (pagina mea de fb o consider un fel de jurnal public, unde eu aleg ce scriu si care de multe ori ma reprezinta ca persoana) nu are decat sa le ignore, sau chiar sa-si stearga persoana respectiva din lista.. eu am persoane in lista pe care nu le cunosc personal, dar le "citesc" cu placere, pentru ca am ce invata..imi aduc o stare de bine..in niciun caz nu as urmari persoane care ma "enerveaza"....din fericire, exista multe persoane de calitate si imi dedic timpul lor.
Voi cat de mult utilizati Facebook-ul ? Si pentru ce ?
PS: Fetele numai pentru moda, tricouri de dama online,fustite scurte,rochite, pantaloni  trei sferturi de vara,colanti si lenjerie intima pentru ca sa ne inebuneasca.

comentarii

0 Responses to "Cat de multi utilizezi Facebook-ul ? Si pentru ce ?"

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...