duminică, 27 ianuarie 2013

Samsung LED TV – o adevarate incantare pentru ochi

Inainte de sarbatori mi-am achizitionat un Televizor LED Samsung de 81 cm, Full HD si as vrea sa  va las cateva impresii legate de acest TV LED.
Samsung Ful HD TV 32EH5450
Incep prin a zice ca eu sunt multumit de televizor. Nu e un televizor capat de serie, dar pana acum mie mi-a lasat o impresie buna. Raportul calitate pret e mai mult decat multumitor.
Calitatea imaginii este buna, claritatea la fel( si cand zic asta ma refer la semnalul full-hd) penrtu ca semanalul analogic e destul de slabut si o sa te faca poate sa zici ca imaginea e deranjanta si ca televizorul e prost. Dar nu e asa. Televizorul e super ok, dar nu poti avea pretentii atata timp cat semnalul este prost.Cel putin la noi, la romani.
Profilurile predefinite pentru cromatica sunt multumitoare (am ramas placut impresionat de canalele tip nature HD + un profil "natural" al cromaticii)  iar pentru cei care sunt  mai exigenti se gasesc destule optiuni de modificare manuala coloristicii/contrastului/etc. chiar prea multe incat ajungi sa crezi ca mai bine il lasi cu profilurile predefinite care sunt foarte ok.
Decodorul intern isi face bine treaba (pe pachetul de baza RDS am gasit vreo 70 de canale analogice, 130+ de canale digitale, vreo 10 posturi de radio si 2 canale de date).
Conectarea la retea prin intermediul unui router  se face foarte usor  (practic trebuie doar cablul de retea in TV), conexiunea fiind stabila.
Partea de Smart Hub m-a interesat prea putin(aplicatiile sunt usor de gasit / instalat / folosit). Daca nu ai un kit tastatura + mouse wireless, sa folosesti browserul de net este oarecum incomod.
Ce e oarecum neplacut e ca memoria interna a TV-ului (aprox 600MB liberi cu aplicatiile instalate implicit in SmartHub) este insuficienta sau poate browserul nu e asa bine optimizat pentru videostreaming.
Eu folosesc televizorul in special pentru vizionarea filmelor de pe suport extern (usb/DLNA). Aici am fost placut impresionat, televizorul ruland fara probleme filmele in format DivX si MKV.  Titrarea este redata fara probleme ( atata timp cat numelei titrarii coincide cu numele fisierului video),
Din meniul televizorului dimensiunea fontului subtitrarii se poate modifica (exista trei trepte - litere mici, mijlocii, mari) . Folosind dimensiunea maxima subtirarea e vizibila fara probleme.
Sunt multe aspecte care pot fi atinse, mie astea mi s-au parut cele mai importante pentru utilizatorul de rand. Acum daca cineva vrea sa se lege de design , consum, unghiuri etc nu are decat ...
Fiecare poate gasi puncte bune si rele ...una peste alta , eu ma declar multumit de televizor, de functiile pe care la ofera.Si ma decalar foarte multumit de Samsung, fie ca vorbim de monitoare,televizoare led,smartphone-uri etc.

comentarii

1 Responses to "Samsung LED TV – o adevarate incantare pentru ochi"
Andrada spunea...
29 ianuarie 2013 la 10:57

pe mine m-ar incanta mai bine niste bijuterii


Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...