marți, 18 decembrie 2018

Alegerea masinii de inchiriat pentru vacanta

Ford Focus – masina de inchiriat care a primit  feedback-uri foarte utile de la utilizatori, care au spus că a fost de bun augur să citească despre masina de inchiriat disponibila pentru rezervare la www.inchiriemmasini.ro. În acest scop, l-am solicitat să-și împărtășească gândurile despre unul dintre cele mai populare vehicule: Ford Focus 5 uși. Iata ce ne-a scris un client:

„Voi recunoaște că acum am o slabiciune pentru Focus. Prima mea experiență de închiriere de mașini în Bucuresti  a fost într-un Focus și, uitându-mă înapoi, sunt plin de un amestec nostalgic de entuziasm școlar. Am aterizat la aeroportul din Bucuresti la miezul nopții, am primit cheile vehicului de inchiriat. Am fost atât de entuziasmat de upgrade-ul meu neașteptat la o nouă versiune de automobil incatam uitat sa intreb alte aspecte importante ale masinii. Ma simteam de parca conduceam de-o viata masina aceea.

După o  săptămână de conducere în masina de inchiriat Ford  Focus , am știut chiar atunci că acest motor a fost un schimbător de stil de conducere pentru mine. Nu e de mirare ca a fost votata cea mai populara masina din lume de ani de zile, asa ca daca cautati un hatchback de familie mai bun pentru vacanta dvs., atunci cred ca trebuie  sa gasiti unul.

Spațiul interior este pur și simplu minunat. Ca o familie de patru persoane, inclusiv un copil, cu siguranță puteti calatori in confort si siguranta.  Nu ar fi un cliseu pentru a spune că,condusul unui Focus este un vis. Motorul său este rafinat, dar oferă, dacă este necesar, nervozitatea necesară. Rar se simte ca și cum se luptă cu o urcare, iar schimbarea treptei de viteză este ca delicata. Sincer, ai putea să conduci mașina asta jumatate din tara și abia să observați cat ati parcurs.

Foarte important, se pare că Focus nu uită niciodată că este o mașină de familie și are o serie de caracteristici importante pentru șoferii care sunt atenti putin asupra bugetului. Împreună cu tot spațiul interior, totul este realizat din materiale care durează, de la țesăturile interioare până la afișajul panoului de bord, este un motor senzațional și sigur, care este un loc surprinzător de plăcut pentru a calatori. Nu consuma  mult, asa ca uiti sa alimentezi.

În general, dacă sunteți în căutarea de a închiria o mașină accesibilă, fiabilă și spațioasă pentru următoarea vacanță de familie, atunci nu trebuie să mai căutați. Ford Focus este masina ideala pentru o vacanta reusita, plina de plimbari”.

 Astfel de feedback-uri ne incurajeaza sa recomandam masina Ford Focus clientilor nostri.

comentarii

0 Responses to "Alegerea masinii de inchiriat pentru vacanta"

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...