vineri, 17 august 2012

Banca Transilvania vinde blana ursului din padure

Recent m-am abonat la serviciul SMS Alert la Banca Transilvania.

Am fost convins datorita promisiunilor functionarilor ca serviciul va functiona incepand cu luna august si pentru intrarile de numerar.

Lucru care nu s-a intamplat si se lasa asteptat.

Asa ca , atunci cand vi se promit facilitati ganditi-va de 2 ori.

Spuneti-le simplu sa va caute cand acele facilitati (in cazul meu alerte pe intrari numerar) vor functiona .

Nota: Ei spun ca functioneaza si pentru tranzactii de plata cu cardul pe Internet, atat in tara cat si in strainatate;

Inca nu am platit online de cand m-am abonat…si sunt tare curios.

comentarii

4 Responses to "Banca Transilvania vinde blana ursului din padure"
Genul-Feminin spunea...
17 august 2012 la 14:05

bunde stiut.Si e normal sa nu ne bazam pe presupuneri


Aniela Deby spunea...
18 august 2012 la 02:40

Eu am avut internet banking cu token si nu l-am folosit ,deloc!:)


Aniela Deby spunea...
18 august 2012 la 02:41

Decat de vreo 2 ori,dar..sincer am avut si eu multe probleme cu ei;)


Anonim spunea...

18 august 2012 la 09:23

au nevoie de clienti si fac orice sa ii agate


Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...