marți, 28 august 2012

Serviciul NonStop de la Orange e varza

Mai exact ?
Te astepti ca acest serviciu sa functioneze ireprosabil.Dar nu e asa. Am facut si eu
testul dupa ce diferiti prieteni mi-au reprosat ca nu i-am sunat inapoi la deschiderea telefonului.
Spus simplu: Esti apelat, intra robotul si te astepti sa primesti acel mesaj de informare ca cineva te-a “cautat”.
Problema e ca nu le primesti mereu. Nu va bazati pe el ca nu functioneaza ireprosabil.
Am testat personal.
Ce zice Orange despre serviciul NonStop :“Dacã cineva te sunã si apelul sãu este redirectionat cãtre serviciul Mesagerie Vocalã, acesta îti poate lãsa sau nu un mesaj.
În cazul în care nu se înregistreazã efectiv un mesaj, vei fi notificat cã ai un apel pierdut.
Vei primi un mesaj scris cu informaţii cu numele apelantului (dacă numărul este salvat în agenda ta) sau numărul apelantului (dacă această informaţie este disponibilă), precum şi data şi ora apelului.
Dacă ai mai
multe apeluri pierdute de la apelanţi diferiţi, vei primi câte o notificare despre fiecare apel în parte.
Mesajele de notificare îti sunt trasmise automat pe telefonul tãu, atunci când acesta este deschis si este în aria de acoperire; primesti notificarea în momentul în care ai un apel pierdut si nici un mesaj vocal nu a fost înregistrat în cãsuta ta vocalã de cãtre apelantul respectiv.”

comentarii

0 Responses to "Serviciul NonStop de la Orange e varza"

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...