miercuri, 28 noiembrie 2012

Eu dorm la soare si ma simt asa de bine

Gandeste-te cum ar fi sa dormi iarna in patul tau si sa te simti ca si cum ai fi la soare la plaja.

E un confort de nemaiintalnit si dimineata te trezesti binedispus si mult mai odihnit.

Cum se poate asta? Ca doar nu bag soarele in casa ca Pacala. Sau mai bine zis cum mi-am dat seama si am zis sa incerc si eu.

Anul  trecut in zilele acelea gereoase am intrat la un fast-food de la Kaufland.Acele terase unde pe timp de vara luam rapid o gustare si un suc cand iesim de la cumparaturi.Acele terase pe  timp racoros au inceput sa le inchida.Am intrat si dintr-o data ma izbit o caldura placuta care nu stiam de unde vine.

Aveau montate pe tavan niste panouri radiante albe care se incadrau perfect in “peisaj” si care degajau o caldura placuta.

Dar de fapt ce sunt panourile radiante ?

Sunt niste tablouri dragute, care pot fi integrate foarte usor in decorul camerei si se pot personaliza cu o gama larga de pesisaje si  sunt si utile in acelasi timp.Pentru personalizare puteti veni chiar si cu propria imagine sau puteti alege una dintre varietatea de imagini disponibile la producator.

Panourile radiante functioneaza dupa principiul radiatiilor infrarosii care sunt invizibile pentru ochiul uman, dar caldura lor poate fi simtita. Cand razele infrarosii intra in contact cu o suprafata, energia radiata este absorbita de atomii aflati in suprafata, indiferent de temperatura aerului. Acest fenomen explica faptul ca intr-o vacanta de iarna oamenii se pot bucura de o baie de soare placuta la temperaturi exterioare relativ scazute, si au o senzatie de cald placut.

Acelasi efect este intalnit si la un sistem de panouri radiante

Am cumparat primul panou  radiant anul trecut in iarna pentru a incalzi in prima faza numai o camera si a-i testa randamentul, sa vad cum e. Dupa numai o luna de utilizare am utilat si sufrageria cu panouri radiante Heat-x. Sunt foarte multumit de acest sistem de incalzire.Caldura pe care o degaja este una placuta, nu am aer uscat in casa si nici igrasie. Faptul ca imi pot seta temperatura dorita in fiecare camera ma ajuta sa imi gestionez costurile de intretinere.

Cand am vazut cat de eficiente sunt am zis ca pot renunta la sistemul de termoficare centralizat. Am luat in calcul si centrala pe gaz, dar aveam nevoie de aprobari si semnaturi de la mai multi vecini, iar costurile erau foarte mari. In plus, am vecini care si-au pus centrala si au igrasie.

Un panou radiant este foarte usor de intretinut, se poate sterge doar cu carpa de praf si poate fi demontat cu usurinta si mutat in alta incapere care sa deserveasca acelasi volum

Se monteaza de regula in camere medii cum ar fi dormitoarele  la bloc (apartament) si poate fi montat atat pe perete cat si pe tavan dar se pot dar se pot monta si in camere mari, cu conditia sa se faca un calcul potrivit volumului incaperii.

Cel mai important e ca au durata de viata de peste 30 de ani si  ca  nu are  cheltuieli de intretinere.

Paourile radiante vin intr-o varietate mare de culori, se pot monta chiar si in baie si sunt 100% sigure, fiind dotate cu impamantare.

Panoul poate avea o rama decorativa din lemn care imbraca rama implicita din tabla.

Cu un sistem format din panouri radiante puteti realiza economii la incalzire intre  30% si  65%.

Montajul se realizeaza in maxim 30 minute si nu necesita proiect sau aprobari si e foarte bun pentru sanatate fiind foarte indicat bolnavilor de astm.

Cu un panou radiant Heat-X veti vedea cum in casa se simte un altfel de caldura, o caldura placuta si cel mai important e ca nu genereaza igrasie

Incercati si apoi sa spuneti nu.

comentarii

2 Responses to "Eu dorm la soare si ma simt asa de bine"
Anonim spunea...

30 noiembrie 2012 la 09:24

stiu ca scoate o caldura placuta de zici ca e la soare.Ma intreb la o camera mai mare cum face fata


Unknown spunea...
15 septembrie 2018 la 17:45

Intradevar, aceste panouri radiante sunt perfecte pentru orice incapere.


Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...