luni, 26 noiembrie 2012

Sweet November

Sweet November e filmul care il urmaresc de cativa ani, aproape an de an, in perioada asta .

Ii are ca actori principali pe Keanu Reeves, Charlize Theron si e un film care trebuie vazut iar coloana sonora in interpretarea Enya - Only Time..e de neegalat.

Si e de-a dreptul minunat.Imi place la nebunie acest film,dar finalul e putin cam neplacut pentru mine.M-as fi bucurat sa traiasca sanatosi fericiti amandoi.Nu neaparat ca am eu nevoie de finaluri fericite dar mi-ar fi placut ca acest film sa aiba unul placut.Ultima data cand l-am vazut, l-am si oprit oarecum la final pentru ca la iesirea din spital a Sarei, in mintea mea credeam ca o va lua acasa, ca se va face bine si vor avea copii si vor trai pana la batranete.

Ce e si mai ciudat e ca in la prima vizionare, nu am apucat sa il vad pe tot si am fost pur si simplu stupefiat cand la a doua vizionare am observat drama celor doi din cauza problemelor de sanatate ale Sarei.

Atat. Nu va mai spun mai mult.

Sweet November - Idila de noiembrie

comentarii

1 Responses to "Sweet November"
Fotomodela spunea...
21 iulie 2013 la 21:32

superb ..e filmul care imi place si mie are mult


Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...