miercuri, 13 februarie 2013

Cadou pentru bucatica mea

Ei bine, sper ca nu va ganditi la ceva nepotrivit sau oarecum indecent cand scriu asa. In primul rand pentru ca e bruneta si pentru multe alte considerente care tin doar de noi doi.

Spus simplu,asa o alint eu.Si ii place :P. Si pentru ca in curand e Valentine’s Day, m-am pregatit din timp. Sigur si ea.O problema mai e: sper ca nu mi-a luat ceva prea scump. Oricum eu conduc, pentru ca de foarte multe ori o surprind cu mici atentii. Si cred ca fac bine. Micile mele cadouri sunt fie ca sunt niste bijuterii dragute, menite sa le asorteze cu diverse tinute sau alte accesorii.

Pentru mine lucrurile simple sunt cele mai frumoase. Lucrul decent, simplu si asortat ma atrage cel mai mult. Ma incanta. Ma innebuneste. Opulenta si chestiile tipatoare care sa imi dea impresie de “t…..e” ma deranjeaza..

Arta de a sti sa te imbraci nu o stapaneste oricine. Iar asortatul bijuteriilor cu tinuta, fie ca sunt bijuterii de aur,bijuterii argint,bijuterii placate cu aur sau bijuterii din pietre semipretioase,tot o arta e.

Ce mi-a atras atentia (oricum pentru Valentine’s Day i-am luat altceva ca sa fie o surpriza) e acest set placat cu rodiu, format din lant , pandantiv si cercei in forma de stea cu insertii de mov cu pietre swarovski albe

Set placat cu rodiu format din lant

Le-am vazut la OnlineBijoux, un un magazin online de bijuterii cu produse la indemana oricui si de o diversitate foarte mare.

Ca sa ii dau un mic pont(pentru ca ma citeste), ii pot spune ca tot de la OnlineBijoux i-am luat ceva.

Nu am vrut sa risc sa nu ajunga la timp cadourile de Sf Valentin cand am posiblitatea sa comand cadouri prin intermediul magazinului OnlineBijoux. Si de ce sa risc sa comand ceva care sa nu ii placa? Am vazut ca OnlineBijoux pune accent foarte mare pe calitate si relatia cu clientii si poti merge pe 100% daca comanzi de la ei.

Voi reveni cu detalii de la locul faptei, dupa ce ii voi darui cadoul. Mi-e imi place mult.

Va  urma.

comentarii

0 Responses to "Cadou pentru bucatica mea"

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...